بعضـی آدم ها ناخواستـہ همیشـہ متهـم اند...!
بہ خـاطـر سکوتشـان،
خلوتشـان،
روی پای خود ایستادنشـان،
و کمک نخواستنشـان،
بی آزار بودنشـان،
دوست داشتنشـان،
از همہ بدتر اینکه؛
زود فـراموش می شود خوبی هایشـان...!🌱
میدونی چیه؟!
از نظر روحی الان نیاز دارم کولمو جمع کنم و در حال هماهنگی با دوستام باشم برای اربعین
ツ
گفتم ای جنگلِ پیر
تازگیها چه خبر؟
پوز خندی زد و گفت؛
هیچ ! کابوس تبر …
گفتم از چوب درختان بهار
چه کسان بهره برند؟
گفت آنان که درختند و
به ظاهر تبرند!
گفتم اما ...
مگر از جنس خودت نیست تبر!؟
پوزخندی زد و گفت؛
تازگیها چه خبر...¿¡🌷