به دور از غم؛ میانِ جمعی و خوشحال و خندانی
تو از یک آدمِ بیهمدمِ تنها چه میدانی ؟
به هر کس میرسم ؛ نامِ تو را با ذوق میگویم
شبیهِ اولین تکلیفِ یک طفلِ دبستانی ... !
راستی گروه شبگویه هستین همتون . .؟!
شبهای پائیزتون رو با ما بسر کنید 🍂🍁
👇🏼
https://eitaa.com/joinchat/3638362300Cf84673f2d3
#شبنشینیخوبان