دلگویه♡
نم نمای بارون آروم؛ توی خیابون اومد شاخه گلِ من نیومد! سایبونم آسمون شد! ماه آسمون دراومد… شاخه گل
چقد قشنگه🌧
همه ی گلا میدونن تو نیای بهار نمیشه
یاد گلِ نرگس میفتم😔
سهم من از وسعتِ این زندگی کجاست؟
کجا باید قدمهایِ لرزانم را
با ترس بردارم تا کسی را له نکنم؟
کجا باید بدونِ تردید
دل ببندم که دیر نکرده باشم؟
قبل از من کسی جا پایش را محکم تر نکوبیده باشد؟
در کدام مساحتِ این سرزمین؛
کوله بارِ خستگی هایم را زمین بگذارم؛
که جایِ کسی را کوچک و دلگیر نکنم؟
کجا باید کُنجی پیدا کنم که ویران بودنم؛
و خوب نبودن هایم را از خودم بتکانم؟
جایی که کسی نگوید:
ببخشید قبل از آمدنِ شما اینجا جایِ من بوده است؟
Jσιη•❥• @Delgooye
شبا خوابتون نمیبره؟!
دوست دارین شب زنده داری همراه با شعرو موسیقی و تصاویر دل انگیز، توی یِ جمع باصفا داشته باشین اما نمیدونین کجا؟؟
شبهای بلند پائیزتون🍁رو با #شب_گویه سر کنید
https://eitaa.com/joinchat/2393440326C7d79cb3e77
#شبگویه فقط مختص اهالی دلگویه است👆
غریبه بینمون نیست، خودمونیم
آنقدر به تو فکر میکنم انگار بوی تو را گرفتم
اصلا انگار من، تو شدم؛
باورکن !
امروز حتی ...
دستانم را میبوسیدم به هوای دستانت
خواهش میکنم نخند
من حتی نمازم را فرادی نمیخوانم
همینکه تکبیر میگویم جماعتیست در من که با تو نماز میخواند
چند وقتیست تسبیحت را ک رنگِ برگهای پائیز بود گم کرده ام
اما یادت را نه....
کاش میشد دوباره برایم تسبیح بفرستی📿
Jσιη•❥• @Delgooye