پی یوسفم
بهر بیخوابی هایم
برای تعبیر جمعه هایی که خود را به خواب میزنند شاید..
شایدم برای خواب غفلت بلند مدتمان
پی یوسفم
دنبال گُمشده ام کجا روانه شوم؟
لیت شعری...♡
لحظاتی دیگر قرار است دوستی به آغوش دوستش برسد پیغامی میرسد که آماده ای؟
میگوید: اندکی صبر ...
جبرئیل می آید،
:کجایی رفیق در این لحظات کنار من نیستی؟!
در حال مهیای بهشت بودیم برای استقبال از حضورت
بهشت را رها کن بگو با #امتِ_من چه میکنند؟
رفت و دوباره با پیغامی از دوست برگشت....
"فلسوف ترضی"
با امتت آنگونه میکنیم که راضی شوی✔️
من دغدغه ی آخرین نفسهای تو بودم
من #مخاطب_خاص شفاعت تو بودم
من امت توام هرچند روسیاه
تو رسولِ مهربان منی
"امروز مرا با خدایت آشتی ده"
مهربانیت را سپاس
دلگویه♡
لحظاتی دیگر قرار است دوستی به آغوش دوستش برسد پیغامی میرسد که آماده ای؟ میگوید: اندکی صبر ... جبرئیل
آدم است دیگر مگر جز مهربانی چه میخواهد؟!
وقتی تو آنقدر مهربانی، چطور من شیدایِ محبت تو نشوم؟!
تو بگو گناهِ من چیست؟
که ناپاکم و عاشق پاکان شده ام...
😔
از غربتِ مرد همین بس که همسرش قاتلش باشد
من در حرم نبودم و حسنت ندیدمو عاشقت شدم اما چگونه آن بی وفا، چشمِ تو دیدو عاشقت نشد
« یا حمیـدُ بـحقِّ محمّـد وَ
یا مُحسـنُ بـحـقِّ الحـسن
عــجِّـل لـولیّـک الـفـرج ... »
ینی از تموم زندگی امام حسن(ع) همین نداشتن حرم و بارگاه برامون شده نماد مظلومیت؟
ینی واقعا فکر میکنید برای یک معصوم، اونهم چه کسی؟ رهبر یک جامعه!!؛
صرف نداشتن گنبد و ضریح مسئله اساسی بوده؟
چقدر ما از قافله تشیع عقبیم که!
مادربزرگ خیال می کند
هر چه بیشتر برایش
قرص بنویسند
بیشتر زنده می ماند!
مثل من که خیال می کنم
هر چه بیشتر برایت شعر بگویم...
بیشتر عاشقم میشوی!!