دلگویه♡
لحظاتی دیگر قرار است دوستی به آغوش دوستش برسد پیغامی میرسد که آماده ای؟ میگوید: اندکی صبر ... جبرئیل
آدم است دیگر مگر جز مهربانی چه میخواهد؟!
وقتی تو آنقدر مهربانی، چطور من شیدایِ محبت تو نشوم؟!
تو بگو گناهِ من چیست؟
که ناپاکم و عاشق پاکان شده ام...
😔
از غربتِ مرد همین بس که همسرش قاتلش باشد
من در حرم نبودم و حسنت ندیدمو عاشقت شدم اما چگونه آن بی وفا، چشمِ تو دیدو عاشقت نشد
« یا حمیـدُ بـحقِّ محمّـد وَ
یا مُحسـنُ بـحـقِّ الحـسن
عــجِّـل لـولیّـک الـفـرج ... »
ینی از تموم زندگی امام حسن(ع) همین نداشتن حرم و بارگاه برامون شده نماد مظلومیت؟
ینی واقعا فکر میکنید برای یک معصوم، اونهم چه کسی؟ رهبر یک جامعه!!؛
صرف نداشتن گنبد و ضریح مسئله اساسی بوده؟
چقدر ما از قافله تشیع عقبیم که!
مادربزرگ خیال می کند
هر چه بیشتر برایش
قرص بنویسند
بیشتر زنده می ماند!
مثل من که خیال می کنم
هر چه بیشتر برایت شعر بگویم...
بیشتر عاشقم میشوی!!
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#امام_زمان
🦋دليلِ استغاثهی غروبِ بیقرارها؛
ألْغَوْث
ألْغَوْث
ألْغَوْث ..
Jσιŋ•❥• @Delgooye
سى سالگى
پر از ابهام است و غربت..
به گمانم، طعمش ملس است
ديگر نه شيرينى دوران كودكى و نوجوانى را دارد و نه ترشى ميانسالى را
حيران است...
سى سالگى به بعد زن ديگر با حرفهاى عاشقانه ى آبكى دل نميبازد...
زن در سى سالگى عشقى عميق ميخواهد...
از آن عشقهايى كه در عمق نگاهِ محبوبش نهفته است و نياز به تمنا براى ابرازش ندارد.
سى سالگى به بعد، زن مى آموزد خودش به خودش عشق بورزد...
براى خودش گل بخرد، خودش را براى صرفِ قهوه به كافه ى دنج ببرد و منتظر دعوت مردى نماند...
سى سالگى به بعد...
#ارسالی_شما