eitaa logo
دلگویه♡
26.6هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
29 فایل
این یک متن طولانیه: ‏«صبر🌱» کپی از فیلم و عکس ها ، و نوشته هایی که اسم نویسنده ندارن ممنوعه؛) فور کنید لطفاً 🤍 تبلیغات:←https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed 💠گروه مشاعــــره در کانال سنجاق شده
مشاهده در ایتا
دانلود
ینی از تموم زندگی امام حسن(ع) همین نداشتن حرم و بارگاه برامون شده نماد مظلومیت؟ ینی واقعا فکر میکنید برای یک معصوم، اونهم چه کسی؟ رهبر یک جامعه!!؛ صرف نداشتن گنبد و ضریح مسئله اساسی بوده؟ چقدر ما از قافله تشیع عقبیم که!
مادربزرگ خیال می کند هر چه بیشتر برایش قرص بنویسند بیشتر زنده می ماند! مثل من که خیال می کنم هر چه بیشتر برایت شعر بگویم... بیشتر عاشقم میشوی!!
خدایا غروب جمعه است از بس دلمو شکوندنو دادم بهت پیوند زدی دیگه نه جای پیوند دارم نه رو دارم بدم بهت دوباره پیوند بزنی و نه دیگه رمقی که ادامه بدم... دلمو از دست و پای این مردم جمع کن همین :)
اللهم أخرِجْنی حُب الدُّنیا مِن قُلوبِنا.. اگه می‌خوای پرواز کنی باید دل بکنی از دنیا و تعلقاتش....♡
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🦋دليلِ استغاثه‌ی غروبِ بی‌قرارها؛ ألْغَوْث ألْغَوْث ألْغَوْث .. Jσιŋ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌•❥• @Delgooye ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎
سى سالگى پر از ابهام است و غربت.. به گمانم، طعمش ملس است ديگر نه شيرينى دوران كودكى و نوجوانى را دارد و نه ترشى ميانسالى را حيران است... سى سالگى به بعد زن ديگر با حرفهاى عاشقانه ى آبكى دل نميبازد... زن در سى سالگى عشقى عميق ميخواهد... از آن عشقهايى كه در عمق نگاهِ محبوبش نهفته است و نياز به تمنا براى ابرازش ندارد. سى سالگى به بعد، زن مى آموزد خودش به خودش عشق بورزد... براى خودش گل بخرد، خودش را براى صرفِ قهوه به كافه ى دنج ببرد و منتظر دعوت مردى نماند... سى سالگى به بعد...
لایق وصل تو که من نیستمـ اذن به یک لحظه نگاهم بده ...
‏كل الائمة رؤفاء، ولكن رأفة الإمام الرضا حسّية، فإنك بمجرد الدخول في حرمه تعرف أنه رؤوف.💛 همه ائمه رئوفند ولی رأفت امام رضا (ع)حسی است همین که وارد حرم که می‌شوی میبینی رئوف بودن را... ‏علامه طباطبائی Jσιη‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌•❥• @Delgooye ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎
️ چرا به امام رضا (عليه السلام) انيس النفوس گفته مي شود؟ انيس النفوس به كسي گفته مي شود كه وقتي با او صحبت ميكني با جان و دل به تو گوش ميكند و راحت با افراد انس و الفت پيدا ميكند لذا در زيارتنامه ي تمام اهل بيت(عليهم السلام) آمده كه چون به زيارت رفتي بايست و بخوان... اما در زيارتنامه ي علي بن موسي الرضا (عليه السلام) آمده كه بالا سر حضرت بنشين و بخوان... چرا كه ايشان انيس النفوس اند و با جان و دل به حرفهايت گوش ميدهند... دلم از فرط گنه سنگ شده، كاري كن كه نفسهاي تو در سنگ، اثر خواهد كرد
|کمی کنج حرم لطفا...|
AUD-20201012-WA0025.
زمان: حجم: 2.4M
🎧 آقا... نظری کن ؛ که به جان آمدم از دلتنگی... Jσιn‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌•❥• @Delgooye ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌
امشب جاده‌ی دل شیعیان معطوف مشهد است...