eitaa logo
دلگویه♡
26.6هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
29 فایل
این یک متن طولانیه: ‏«صبر🌱» کپی از فیلم و عکس ها ، و نوشته هایی که اسم نویسنده ندارن ممنوعه؛) فور کنید لطفاً 🤍 تبلیغات:←https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed 💠گروه مشاعــــره در کانال سنجاق شده
مشاهده در ایتا
دانلود
اللهم أخرِجْنی حُب الدُّنیا مِن قُلوبِنا.. اگه می‌خوای پرواز کنی باید دل بکنی از دنیا و تعلقاتش....♡
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🦋دليلِ استغاثه‌ی غروبِ بی‌قرارها؛ ألْغَوْث ألْغَوْث ألْغَوْث .. Jσιŋ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌•❥• @Delgooye ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎
سى سالگى پر از ابهام است و غربت.. به گمانم، طعمش ملس است ديگر نه شيرينى دوران كودكى و نوجوانى را دارد و نه ترشى ميانسالى را حيران است... سى سالگى به بعد زن ديگر با حرفهاى عاشقانه ى آبكى دل نميبازد... زن در سى سالگى عشقى عميق ميخواهد... از آن عشقهايى كه در عمق نگاهِ محبوبش نهفته است و نياز به تمنا براى ابرازش ندارد. سى سالگى به بعد، زن مى آموزد خودش به خودش عشق بورزد... براى خودش گل بخرد، خودش را براى صرفِ قهوه به كافه ى دنج ببرد و منتظر دعوت مردى نماند... سى سالگى به بعد...
لایق وصل تو که من نیستمـ اذن به یک لحظه نگاهم بده ...
‏كل الائمة رؤفاء، ولكن رأفة الإمام الرضا حسّية، فإنك بمجرد الدخول في حرمه تعرف أنه رؤوف.💛 همه ائمه رئوفند ولی رأفت امام رضا (ع)حسی است همین که وارد حرم که می‌شوی میبینی رئوف بودن را... ‏علامه طباطبائی Jσιη‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌•❥• @Delgooye ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎
️ چرا به امام رضا (عليه السلام) انيس النفوس گفته مي شود؟ انيس النفوس به كسي گفته مي شود كه وقتي با او صحبت ميكني با جان و دل به تو گوش ميكند و راحت با افراد انس و الفت پيدا ميكند لذا در زيارتنامه ي تمام اهل بيت(عليهم السلام) آمده كه چون به زيارت رفتي بايست و بخوان... اما در زيارتنامه ي علي بن موسي الرضا (عليه السلام) آمده كه بالا سر حضرت بنشين و بخوان... چرا كه ايشان انيس النفوس اند و با جان و دل به حرفهايت گوش ميدهند... دلم از فرط گنه سنگ شده، كاري كن كه نفسهاي تو در سنگ، اثر خواهد كرد
|کمی کنج حرم لطفا...|
AUD-20201012-WA0025.
زمان: حجم: 2.4M
🎧 آقا... نظری کن ؛ که به جان آمدم از دلتنگی... Jσιn‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌•❥• @Delgooye ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌
امشب جاده‌ی دل شیعیان معطوف مشهد است...
هدایت شده از Aramesh
🍀🍀🍀🍀 ‏به نظرم، آزاردهنده‌ترین وجه «تنهایی»، خودِ تنهایی نیست! افراد بالاخره راهی برای پُرکردنِ اوقات‌شان پیدا می‌کنند. آزاردهنده‌ترین وجه «تنهایی»، احساسِ تعلق‌نداشتن است. آدمِ تنها برای این پرسش جوابِ خوشایندی ندارد: چرا من به هیچکس/هیچ‌جا تعلق ندارم؟ 🥀🥀🥀
هدایت شده از تربیت فرزند 🌱 | مصطفوی
Peder B. Helland01 My Rose.mp3
زمان: حجم: 7.2M
قطعه ای از آلبوم موسیقی آرامبخش اثر "پیتر بی. هلند"