توی فیلم رهایم کن یه دیالوگ بود که میگفت:
من با یه نخ به این دنیا وصلم،اون نخم تویی . .
برای ما دخترا شیرین ترین تبریک
اونیه که بابا میگه:)
روزت مبارک به تو که همیشه دختر بابایی.🤍
« و من خودم را با خستگی تمام از میان این فصل عبور می دهم، فقط به این امیدِ نورِ کم سویی که در دوردست ها می درخشد. »
- نامه اولگا کنیپر به آنتوان چخوف، ۱۰ فوریه؛ مسکو
Majid Razavi4_5906903083790635729.mp3
زمان:
حجم:
8.1M
دلم تنگه دلم تنگه کسی جز تو نمیفهمه
که این دنیا برای من بدون تو چه بی رحمه.