دلگویه♡
بله الحمدلله شب گویه و اهالی اون بسیار دوست داشتنی و باصفا هستند و شب شعرهای قشنگی دارند که حضور در محفلشون خالی از لطف نیست.
https://eitaa.com/joinchat/2393440326C7d79cb3e77
دلگویه♡
#دم_اذانی وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي.. خدایا خیلی سخت شده...♡
در مرادآباد وقتی به پدرم گفتم عاشق شدهام، هیچ نگفت.
وقتی جزئیات روح مهتاب را برای او شرح دادم، هیچ نگفت.
وقتی گفتم مهتاب از سوسن، دختر عباسآقا هم قشنگتر است، گفت: «مگر عباسآقا دختر دارد؟»
پدرم هیچوقت عاشق نشد. حتا عاشق مادرم نبود، اما او را دوست میداشت.
خیلی دوست میداشت.
وقتی مادرم خانهی عالیهخانم روضه میرفت، پدرم مثل گنجشکی که جوجهاش را با گلوله زده باشند، بالبال میزد.
میان اتاقها قدم میزد و کلافه بود تا مادرم برگردد.
Jσιn•❥• @Delgooye