eitaa logo
دلگویه♡
26.6هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
29 فایل
این یک متن طولانیه: ‏«صبر🌱» کپی از فیلم و عکس ها ، و نوشته هایی که اسم نویسنده ندارن ممنوعه؛) فور کنید لطفاً 🤍 تبلیغات:←https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed 💠گروه مشاعــــره در کانال سنجاق شده
مشاهده در ایتا
دانلود
در مرادآباد وقتی به پدرم گفتم عاشق شده‌ام، هیچ نگفت. وقتی جزئیات روح مهتاب را برای او شرح دادم، هیچ نگفت. وقتی گفتم مهتاب از سوسن، دختر عباس‌آقا هم قشنگ‌تر است، گفت: «مگر عباس‌آقا دختر دارد؟» پدرم هیچ‌وقت عاشق نشد. حتا عاشق مادرم نبود، اما او را دوست می‌داشت. خیلی دوست می‌داشت. وقتی مادرم خانه‌ی عالیه‌خانم روضه می‌رفت، پدرم مثل گنجشکی که جوجه‌اش را با گلوله زده باشند، بال‌بال می‌زد. میان اتاق‌ها قدم می‌زد و کلافه بود تا مادرم برگردد. Jσιn‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌•❥• @Delgooye ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌
می روند؟! فدای سرت... می مانند؟! خوشبحال لحظه هایشان که با تو ثبت می شود:))
حداقل یک روز در سال یه جایی برو که تابحال نرفتی، یه کاری بکن که تا حالا نکردی؛ فقط یه روز در سال حسابی زندگی کن ! 🌱
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای دل نشوی عاشق، دیوانه کنی ما را Jσιη‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌•❥• @Delgooye ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎
می‌گویند از هر چیز کمی باقی می ماند در شیشه کمی قهوه در جعبه کمی نان و در انسان کمی درد...
"تقدیم به رئیس جمهور خیلی خیلی محترم" گفتی به شهید داده ها مدیونیم سوگند به خون لاله ها دلخونیم با حیثیت نظام بازی کردی از دولت شصت ساله ها ممنونیم
دلگویه♡
الحمدلله تبریک میگیم بهتون الهی با دل خوش سالها کنار هم مانا باشید به عشق♥️
هدایت شده از H
یک نفر دارد مرا هر دَم هوایی می کند عاشقم کرده ولی بی اعتنایی می کند بی وفا با اینکه می داند دلم درگیر اوست مثل یک بیگانه او از من جدایی می کند دل به سودای کسی جز او نمی گوید سخن در دلِ من او فقط فرمانروایی می کند آرزو کردم بماند ،در کنار من نماند من نمی دانم چرا او بی وفایی می کند باوجود اینکه می آزارد این دل را ولی دل مرا همواره سمتش رهنمایی می کند چند روزی می شود از او ندارم یک خبر غم درون سینه ام زور آزمایی می کند شب که می آید دلم آرام می گیرد کمی شب مرا در گیرِ حسی ماورایی می کند آسمان هم صحبت ماه است و می خندد ولی ماه من پس ای خدا کی رونمایی می کند؟  
|دونكِ أنا في عبث ‏بی تو، من در بیهودگی‌ام.| ‏ Jσιη‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌•❥• @Delgooye ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎
تو زبانِ کردی به پرنده‌ای که آشیانش رو گم کرده باشه میگن:"لانه واز"؛ چون اون پرنده خیلی آواره و بی نام و نشونه،و حس و حال غریبی داره! الان که از تو دورم، "لانه واز" ترینم.♡ Jσιη‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌•❥• @Delgooye ‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎