دلگویه♡
امروز دختر خودم تو شاخه ی فنی، رشته ی صنایع دستی ثبت نام کرده و ازین اتفاق خوشحالم! چون چه زن چه مرد
این ترم بافت گلیم با نخ تریکو دارند...
ترمهای بعد با نخ ابریشم ؛
باور کنید انقدر حس خوبیه هر رج ک بافته میشه اشتیاقِ رجِ بعدی تو وجودته !
هیچی به اندازه ی کار منظم روزانه انرژی بخش نیست...
و بیکاری بدترین شیوه ی گذران عمره!
امام محمدباقر علیه السلام میفرمان؛
"از بیحوصلگی و تنبلی بپرهیزید که این دو کلید هر بدی اند"
لَا تَدْرِي لَعَلَّ اللَّهَ يُحْدِثُ بَعْدَ ذَٰلِكَ أَمْرًا
تو که نمیدانی !
شاید خدا بعد از این ، وضع تازهای رقم بزند🌱
#سوره_طلاق آیه اول