دلگویه♡
در گیرِ #تو بودم که نمازم به قضا رفت ...
درگیرِ تو بودم که نمازم به قضا رفت
در من غزلی درد کشید و سرِ زا رفت
سجاده گشودم که بخوانم غزلم را..
سمتی که تویی عقربه قبله نما رفت
@Delgooyeツ