دلگویه♡
زیباترین لبخندِ دنیا؛ لبخندِ دخترِ من است... میدانی چرا؟
شب همه شب با سرفه های بیرحم و بی امان تا صبح پنجه نرم میکند !
زیر چشمهایش گود افتاده و سیاه
نفسهایش به سختی بالا می آید
میرود تا لب مرگ....
"صبح برمیخیزد گلِ من با لبخند"
جانِ مادر بفدایت، میوه ی جان و دلم
تو بخند تنها تو بخند
دخترِ خورشیدی من !
تو طلوع کن هر صبح 🌞
#بایدکهمادرباشیتابفهمیطعمشیرینشکرخندشرا
گریه کردم گریه هم این بار آرامم نکرد
هرچه کردم ، هر چه آه ، انگار آرامم نکرد
روستا از چشمِ من افتاد، دیگر مثلِ قبل
گرمی آغوش شالیزار آرامم نکرد
بیتو خشکیدند پاهایم کسی راهم نبرد
دردِ دل با سایهی دیوار آرامم نکرد
خواستم دیگر فراموشت کنم اما نشد
خواستم اما نشد، این کار آرامم نکرد
سوختم آنگونه در تب، آه از مادر بپرس
دستمالِ تببُر نمدار آرامم نکرد
ذوق شعرم را کجا بردی؟ که بعد از رفتنت
عشق و شعر و دفتر و خودکار آرامم نکرد
@Delgooyeツ
CQACAgQAAx0CUeR-NwACCM1fnQ2kE-bzsSQ8gTbgLJbgXBRozwACmg4AAik7aVD46litZBBgLRsE.mp3
زمان:
حجم:
11.3M
🎵گل ارکیده...
@Delgooyeツ
Hamid Hiraad4_5841424950153447794.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
⬅️حمید هیراد _ مجنون
🎧 بفرستید برای دوستانتان
@Delgooyeツ
دلگویه♡
زیباترین لبخندِ دنیا؛ لبخندِ دخترِ من است... میدانی چرا؟
من یک مادرِ مجنونم و لیلایِ من، دخترِ منست...