دلتنگی سهم انسانهای ساده دل و مهربان است..
آنهایی که حتی یک لبخند را فراموش نمیکنند و طعم شیرین هر سلام را بخاطر دارند
و تک تک عکسهایی را که از آن خاطره دارند از یاد نمیبرند
دلتنگی سهم دلهایی است که به نان و نمکی که از سفره ی احساس خورده اند وفادارند..
@Delgooyeツ
دلتنگی سهم من است منی که تو را مثل جان خودم دوست داشتم...
دلتنگی تاوان شبها و روزهایی است که با حال و هوای دل تو کوک شدم..
تاوان رنگی که به لحظه های تو دادم
تاوان صبحهایی ک ب عشق سلام تو پا شدم...
تاوان فدایت شومهایی ک راست بودند و تاوان دوستت دارمهایی که بی شائبه و بی توقع تقدیم تو شدند ...
@Delgooyeツ
دیدم که عشق خدا هیچ خریدار نداشت
من یار شدم چونکه خدا یار نداشت ...
#سلامبرحسینشهید
@Delgooyeツ
زندگی مثل یک استکان چای است !
به ندرت پیش میآید که ،
هم رنگش درست باشد
هم طعمش و هم داغیاش
اما هیچ لذتی ، با آن برابر نیست ...
#بفرمائیدزندگی🌞
#بفرمائیدچای☕️
@Delgooyeツ