انگار تمام علاقهام را خرجِ تو کردهام.
دیگر به هیچکس دیگری، هیچ احساسی ندارم!
- جمال ثریا
به قول عباس کیارستمی: من در تنهایی آدم بهتری هستم . همانطوریکه درخت در تنهایی درخت تر است.
به قول نزار قبانی:
اگر برای تو خیری داشت می ماند، اگر دوستدارت بود حرف می زد و اگر مشتاق دیدنت بود میآمد..