میدونی رسیدن کِی قشنگه؟
بعد از جنگیدن،بعد از سختی،بعد از اشک..!
اونوقت اون رسیدنه، طعم چایی با عطرِ هل توی بارون میده یا طعم قرمه سبزیهای جا افتاده مامان یا طعم اون تیکه آخر نون بستنی قیفی،
دیدی چقدر لذت بخشه همهش؟ رسیدن بعد سختی هم همینه! اونوقت که از ته دلت میگی آخیششش..
ارزششو داشت اون همه جنگیدن.
مادر بزرگم همیشه میگه:
"خدا بدون احوال پُرست نذاره"
ازش میپرسم حالا چرا این دعا؟
میگه: نمیدونی چقدر قشنگه که یکی توی سرشلوغیهای روزانهش به یادت باشه و با یه احوالپرسی ساده هم حال خودشو خوب کنه، هم حال تورو❤️
حس و حال الان، شبیه حس ِ شنا کردن یه ماهی کوچولو تو قلبمه. ریز، کمی ترسناک، اما قشنگ و آروم..شبیه حس ِ زندگی..
جمعه روزی نیست که فقط بخواهیم به شب برسانیم و تمامش کنیم، جمعه روز دوست داشتن و دوست داشته شدن است، همان روزی که باید تمام کاستیهای هفته را برای آنکه دوستش داریم جبران کنیم،
جمعههایمان را هدر ندهیم، حیف است، عشق را خوش نمیآید..
خدا را هم..♥️
هدایت شده از میم ِ مَنتاج.
بمیرم برای دل ِ اون مادری که امشب صدای بچش تو خونش نپیچیده..
بمیرم برای ِ دل اون مادری که دختر دسته گلش، برای ِ نهار نرسیده خونه..
بمیرم برای ِ دل اون پدری، که فرداصبح قرار نیست بچشو بیدار کنه، بگه بابا پاشو ببرمت مدرسهت دیر میشه.. بمیرم براتون که امشب براتون چهل شبه ؛)
که دیگه دختری نیست، که دیگه نوری نیست
بمیرم که اون خونه دیگه خونه نمیشه..
مگه نمیگن دختر نور خونهست؟ مگه نمیگن دختر شور خونهست؟ بمیرم برای دلتون که آرزوی عروس شدن دردونهتونو، دفن کردید.
بابا دیگه دختر لوسش نیست. مامان دیگه کمك کارش نیست. بمیرم که ما کاری ازمون ساخته نیست!
- آزادی با چاشنی کشتن دختران در مدرسه؟
حرامزاده ها..