اروپاییها از اینکه این جنگ بحران پناهندگی اینجاد نکرده خیلی تعجب کردند.
راجع به این موضوع نادرشاه به جمله قشنگ داره :
وقتی جنگل آتیش میگیره درختا فرار نمیکنن ،حیوونها فرار میکنن.
ما اینجا ریشه در خاکیم🇮🇷
خیلی وقت بود میخواستم یه تعداد آدم رو که تو زندگیم بودن رو حذف کنم اما سند و مدرک درست حسابی برای این قطع ارتباط نداشتم،
اما الان با دلایل محکمه پسند دکمشونو زدم
سندی بالا تر از بی شرافتی؟!
858.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این هاپو و هاپوهای هلال احمر از خیلیا برای ما هم وطن ترن :))!
19.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ترس؟ ما با زن و بچه کف خیابانیم!!
نمایش اقتدار این شبها. #آمل