میدونین چرا ما آدما نمیتونیم تصمیم بگیریم ؟؟
چون نمیدونیم بعدش چه اتفاقی میافته . . .
تو شطرنج بش میگن تسوتسوانگ ؛
وقتی که تنها حرکتی که میتونی بکنی ، حرکت نکردنه . . .🍂
•به نظرم مصرف محصولات داخلی داره جواب میده.
نکنه کسی بینمون باشه که هنوز از کالای خارجی (که مشابه داخلی داره) استفاده میکنه¡
+مؤمن فقط روضه نمیره ها...!
👇
https://eitaa.com/joinchat/1165230163C003847df3e
¡-🌿 :)