کاش اینو بدونیم که یکی هست
بیشتر از همه نگرانمونه ...
و دوستمون داره ...
#وخداییکههمیننزدیکیست
@Delgooyeツ
«إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ التَّوَّابِینَ»
﴿بقره - ۲۲۲﴾
و خداوند یقه گناهکارپشیمان را نخواهد گرفت!
بلکه او را در آغوش خواهد کشید..
مولای من !
درین هوای سرد پاییزی🍂
کجا خانه کردی؟
در دل کدام کوه و صحرا...
در کدامین سوز و سرما..؟!
گرمی و حرارتی هست که تنت گرم شود..؟
آقایم سوز پاییز خدای ناکرده مریضت نکند!
جان عالم بفدای جانتان!
من بلاگردانتان...
نگرانم که مبادا
تک و تنها شده ،دلتنگ شوی!!!
نگرانم "پسرفاطمه"جانم!
جمعه ام از پس جمعه برود..
باز نیایی؟!
بیقراری شده آیینم..!
بیخبری کرده حزینم..!
از جوانی خودم هیچ نمانده
ترسم از فرقت تو سخت بمیرم..!
نه که دنیا شده تاریک
نه که قلبم شده تنها
نه که اشکم شده جاری
نه برای من تنها
که برای "دل زهرا"
یک نظر سوی دلم کن..
بچه هایم همه غمگین شده اند
زندگیشان پره درد است
و زمین خانه سرد است
و زمان نامرد است..!
اللهم عجل لولیک الفرج
هدایت شده از آیَـةُالعِـشْـ♡ــق
شب جمعه است هوایت نکنم می میرم ...
#حسین_آرام_جانم
پویانفرروا بود....mp3
زمان:
حجم:
5.3M
دلم هوای تو کرده،
بگو چه چاره کنم؟!
@Delgooyeツ
هدایت شده از آیَـةُالعِـشْـ♡ــق
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما افتادیم تو دام حسین ...!
#الحمدللهالذیخلقالحسین
*| 🌐 @Haram1412 |*
جملات قشنگ و شعر آئینی برای عکس نوشته میخواین ؟!
👇🎼
https://eitaa.com/joinchat/2348220427Cfb3449d227
#آیَـــةُالعِــشــق