جمعه و . . .
ب من بگو:
چی شد دیگه بیقرار تو نیستم ؟!
موهام سفید شد، نه دیدمت، نه شنیدمت
چند وقتیه ندبه نمیخونم آقا . . .
خیلی خرابه حال دلم !
بگو: کجا برم ؟
اصلا جائی رو دارم بـــرم ؟!
یادته پارسالا کـه بیقرارت میشدم، بعد نماز صبح
پـیاده میومدم امـامزاده ابراهیم
یه ندبه ای و صـفایی . . .
الان دیـگه اونجارم ندارم؛
"منم و این گوشی وامونده و این کنـج خراب"
@Delgooyeツ
استان کردستان شهرستان بیجار
#ارسالیگروهطبیعتبکر
⇩⇩⇩
https://eitaa.com/joinchat/1638596687C26a75ede39
🍂• یک دعای کوتاه برای ارتباط عاطفی بهتر با امام زمان علیه السلام
یکی از بزرگان سفارش نمودند هر وقت احساس کردید از امام زمان دور شدید و دلتون برای امام تنگ نیست و اون عاطفه و مهربانی لازم نسبت به امام زمان را ندارید این دعای کوتاه رو بخونید بخصوص توی قنوت نمازهاتون :
• اللهم لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِک•
@Delgooyeツ
گفته بودی درددل کن گاه با همصحبتی
کو رفیق راز داری، کو دل پر طاقتی...؟
#فاضل_نظری
@Delgooyeツ