شب جمعه، شب اجابت دعاست شب گریه ست
شب استغفاره ...
شب برگشتن ب آغوش خداست ی هفته رفتم دورامو زدم ...
حالا وقتشه برگردم بگم .... کردم هر آنچه نباید ؛ ولی هنو "دوستت دارم"
امشب که کاظم داشت شرح حال ملاقاتهای معنویشو میگفت خیلی حالم ی جوری شد ...
نشد که آدم شم ولی نگام نکنی دق میکنم خدا ...
همه رفتند و تو موندی برام
من موندم و شرمندگی .....
من فدات میشم خدا؛ مگه دیگه مثل تو خدایی هست ؟!
من کیو دارم جز خودت ؟!!😭
مهربون من ..
تو فقط نگام کن !
همین .
الهی عبدک فداک
#عبدکفداک ...
#عبدکفداک ...
@Delgooyeツ
دیدین مثلا بچه یه غلطی میکنه پدره میفهمه ولی هیچی بش نمیگه ؟
یا مثلا یه نگاه بش میکنه ؟
ینی تو اون لحظه ادم دلش میخواد زیر فوش بگیرتت ولی سکوت نکنه . . .
خب حالا خدارو بزارید جای پدره
بچه هم که ما باشیم . . .
اخ خدایا بگیر زیر بلا ولی اینکه هیچی نمیگی درد داره بخودت قسم . . .
به دریا پا نهاد و خشک لب بیرون شد از دریا
مروّت بین ، جوانمردی نگر ، غیرت تماشا کن
[ صلوات یادت نره ]
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اول صبحی یه سلامی هم عرض کنیم خدمت آقا امام حسین علیه السلام
@Delgooyeツ
مطلبی رو از آیتالله معصومی همدانی که تاکید داشتند
دعایی در #سجده خونده بشه رو خوندم.
از وقتی اون دعا رو دیدم
علاقه خاصی بهش پیدا کردم.
اصلا چه چیزی بالاتر از این که از خدا بخواهیم حب مولایمان امیر المومنین
علیه السلام را در قلبهایمان زیاد کند.
#أللّهــــمأخرِجحُــبَّالدّنیامنقـُلوبِنا
#وزِدفــےقلوبِنا
#مَــــحَبَّةَأمــــیرِالمؤمــنینعليهالسلام”
تا این که همین فراز زیبا را در دعای ابوحمزه ثمالی دیدم.
#سیِّدیاَخرجحُبَّالدُّنیامنقَلبی؛
سرورم دوستي دنيا را از دلم بيرون كن.”
همان حب دنیایی که طبق روايات معصومين
عليهم السلام راس همه گناهان است.
خدایا اگر خانه قلبم دربی ندارد مرا ببخش،
اگر رذائل اخلاقی آدرس خانه قلبم را پیداکرده و ساکن شده اند ،مرا ببخش.
اگر دنیا را دوست دارم و حب دنیا وجود مرا سخت احاطه کرده مرا ببخش.
خدایا کمکم کن برای قلبم دربی بسازم و سر در قلبم تابلویی بزنم
و رویش بنویسم ورود رذائل اخلاقی به این مکان ممنوع.
آن وقت اگر خوب بشوم خانه قلبم همان جزیزه خضرایی
می شود که جای #مولایغریبمصاحبالزمان ارواحنا فداه است.
@Delgooyeツ