حالا که در این دل شب، همه خوابند بگذار برایت رازی بگویم ؛
پیش خودت بماند•
وآن اینکه؛ 👈•{تو خدا را حقیقتا دوست داری}•
چون یکی از دعاهای همیشگی ام این بوده ؛
"أللهم إنّی أسئلکَ حُبَّک و حُبَّ مَن یُحبُّک"
-'خدایا از تو میخواهم، محبتت را و محبت هر کسی را
که دوستت دارد،
پس اگر تو خدا را دوست نداشتی در دلم جایی برایت نبود ...
مرا عهدیست با جانان، که تا جان در بدن دارم
مُحبانِ سرِ کویش، چو جانِ خویشتن دارم ..
『-
@Delgooyeツ
این علفای سبز رنگ برگهای زعفرونه
آبان ماه گل میده وبعد از اتمام گلش برگهاش رشد میکنن ...
#ارسالیگروهطبیعتبکر
دلـگویه
@Delgooyeツ
🍂•هوای_دونفره ، پاییز و زمستون و بهار نداره ، غم داره ، بغض داره
•هوای دو نفره ، تنهاییِ یک تنها رو صد برابر میکنه . . .
•وقتی کرونا گرفتیم و بیست روز تنهای تنها تو قرنطینه بودیم ، معنی تنهایی رو بهتر فهمیدیم ، چون اون چیزی که #درد داشت بیماری نبود ، #تنهایی بود . . .
•کسایی جویای حالمون شدن که اصلا فکرشو نمیکردیم، و کسایی جویای حالمون نشدن که فکرشم نمی کردیم . . .
مرام و معرفت رو نمیشد نادیده گرفت ، اما #نامردی و پستی بعضیا خیلی دیدنی تر بود !
•چیزای با ارزش به راحتی به دست نمیان ، مثل تنهایی ...
•تو تنهایی ، آدما رو خیلی بهتر از قبل میشناسی ، و به حماقت خودت می خندی ، می خندی چون قبلا هم تنها بودی ، فقط احساسش نمی کردی ، چون سرت به دنیا و آدماش گرم بوده ، غافل از اینکه دلت باید به #یکی گرم باشه . . .
#فقطخدا
دلـگویه
@Delgooyeツ