eitaa logo
دلگویه♡
26.7هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
29 فایل
این یک متن طولانیه: ‏«صبر🌱» کپی از فیلم و عکس ها ، و نوشته هایی که اسم نویسنده ندارن ممنوعه؛) فور کنید لطفاً 🤍 تبلیغات:←https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed 💠گروه مشاعــــره در کانال سنجاق شده
مشاهده در ایتا
دانلود
حالا که در این دل شب، همه خوابند بگذار برایت رازی بگویم ؛ پیش خودت بماند• وآن اینکه؛ 👈•{تو خدا را حقیقتا دوست داری}• چون یکی از دعاهای همیشگی ام این بوده ؛ "أللهم إنّی أسئلکَ حُبَّک و حُبَّ مَن یُحبُّک" -'خدایا از تو میخواهم، محبتت را و محبت هر کسی را که دوستت دارد، پس اگر تو خدا را دوست نداشتی در دلم جایی برایت نبود ... مرا عهدیست با جانان، که تا جان در بدن دارم مُحبانِ سرِ کویش، چو جانِ خویشتن دارم .. 『- @Delgooye
سکوت کرده ام، اما . . . خودت خوب میدانی؛ چقدر حرف محض نگفتن دارم
بِسْمِ‌اللهِ‌الرَّحْمٰنِ‌الرَّحیمْ
ای کسی که حصار زمان و مکان را درهم‌شکستی و فراتر از هر مسلک و آیینی دل‌ها را ربودی ... دنیا مثل تو معشوقی به خود ندیده حسین جان @Delgooye
و سلام بر خواهر حسین
دلگویه♡
❲ آن‌قـَدرازنَدیدنِ‌تـُوغصّه‌می‌خورمـ ازدستِ‌غَمـ،نشانِ‌لیاقت‌گرفته‌امـ ! ❳ ‹نیـامدۍ وَ . .'🍁' . . ؛ آخـرین‌جمعه‌پاییـزِ‌قَـرن‌هم‌گذشت› دلـگویه @Delgooye
دلگویه♡
اونقدر آدم‌ها قبل از من و تو غصه خوردن ؛ عاشق شدن،گریه کردن ... اونقدر آدم‌ها قبل من و تو بردن،باختن،شکستن،گذاشتن رفتن ... اونقدر آدم‌ها قبل من و تو به گذشتشون فکر کردن،حسرت خوردن،بغض کردن ... حالا کجان؟! رها کن رفیق ! رها کن بره ... بیا چای بخوریم 🌞 @Delgooye
این علفای سبز رنگ برگهای زعفرونه آبان ماه گل میده وبعد از اتمام گلش برگهاش رشد میکنن ... دلـگویه @Delgooye
🍂•هوای_دونفره ، پاییز و زمستون و بهار نداره ، غم داره ، بغض داره •هوای دو نفره ، تنهاییِ یک تنها رو صد برابر میکنه . . . •وقتی کرونا گرفتیم و بیست روز تنهای تنها تو قرنطینه بودیم ، معنی تنهایی رو بهتر فهمیدیم ، چون اون چیزی که داشت بیماری نبود ، بود . . . •کسایی جویای حالمون شدن که اصلا فکرشو نمیکردیم، و کسایی جویای حالمون نشدن که فکرشم نمی کردیم . . . مرام و معرفت رو نمیشد نادیده گرفت ، اما و پستی بعضیا خیلی دیدنی تر بود ! •چیزای با ارزش به راحتی به دست نمیان ، مثل تنهایی ... •تو تنهایی ، آدما رو خیلی بهتر از قبل میشناسی ، و به حماقت خودت می خندی ، می خندی چون  قبلا هم تنها بودی ، فقط احساسش نمی کردی ، چون سرت به دنیا و آدماش گرم بوده ، غافل از اینکه دلت باید به گرم باشه . . . دلـگویه @Delgooye