eitaa logo
دلگویه♡
26.6هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
29 فایل
این یک متن طولانیه: ‏«صبر🌱» کپی از فیلم و عکس ها ، و نوشته هایی که اسم نویسنده ندارن ممنوعه؛) فور کنید لطفاً 🤍 تبلیغات:←https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed 💠گروه مشاعــــره در کانال سنجاق شده
مشاهده در ایتا
دانلود
ز غم مباش غمین و مشو ز شادی شاد که شادی و غم گیتی نمی‌کنند دوام..
من هیچ وقت عاشق چشمهای رنگی نبودم.. هیچ وقت هم چشم و ابرویی نتونست مجذوبم کنه ولی،، چشمی که خیس اشک روضه است قلبمو از جا میکنه!
رفیقی میگفت: هرچی دلتنگی میکشم، زیر سر این دلِ از خدا بی‌خبره.. "من اعرض عن ذکر الله فان له معیشه زنکا"
پس از کشتن چه‌ حاصل گریه‌ کردن بر سرِ خاکم؟ که بی حاصل بُوَد ابری که بی هنگام می‌بارد!
پیش از آنی کِه بِخواهی اَز کِنارَت می‌روم تا بدانی عُذر ما را خواستَن کارِ تو نیست..
مهم این نیست که چقدر زندگی می‌کنیم ، مهم این است که چگونه زندگی می‌کنیم.. ☀️
مادرم دور سرم اسپند میچرخاند ..نکند تازه جوانم به محرم نرسد
خدایا... قصه وکالت را زياد شنيده ام اما قصه وکیلی چون تو را نه ... تو که وکیل باشی همه حق ها گرفتنی است پرونده ای که تو وکیلش باشی قصه اش ستودنی است از روزی که ایمان آوردم، تو وکیل منی و تنها پناهم و تو در این عشق بازی، پرده از رازی بزرگ برداشتی، رازی که اسمش را می دانستم اما رسمش را ... رازی بنام "توکل" ... "توکل" قصه ای است که از روز ازل برایمان خواندی و گفتی در هر تاریکی و پیچ و خم دنیا و حتی در تمام لحظات روشنایی، دستانت در دست من است ... بنده من، نگران نباش و به من اعتماد کن... "توکل" ... و فهمیدم : "حسبنا الله ونعم الوکیل" ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌