درود و نور.
شما که قطعا جوینی واسه شرکت تو هزارمین تقدیمی اینجا، میتونی این پیام رو تو چنلت فوروارد کنی تا:
-یه لیریک از یه اهنگ رندوم بهت بدم.
-و در یک جمله چنلتو توصیف کنم.
TAGبسهخوشگله.
دفترچهٔوینچستر
بهرحال ما که حماقت کردیم ولی شما پاشید شرکت کنید
ظرفیتشم نمیدونم، اعلام میکنم