eitaa logo
اعماق ؛
102 دنبال‌کننده
9 عکس
2 ویدیو
0 فایل
نه همه میفهمن نه همه میمونن ! + ذهن‌های که از شلوغی دنیا خسته‌ان و دنبال لایه‌ی بعد میگردن ؛ - فلذا با هم ‌رشد می کنیم.. با هم‌ یاد می گیریم.. رکود نمیخواهیم..🕶️🌱 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_squvtwn&btn=اعماق..
مشاهده در ایتا
دانلود
نه وقتی غمگینم از ته دل میتونم گریه کنم نه وقتی خوشحالم از ته دل میتونم بخندم
وسط غم یادم میوفته که چقد باید مقاومت داشت و خودمو جمع کنم
وسط خنده یادم میوفته تو این سه ماه چه کسایی رو به به شکلی از دست دادیم و خشک میشه خنده روی لب هام ...
هر وقت یه چیزی که دوسش دارمو از دست میدم یاد اون جمله شهید حججی میوفتم میگفت : دل کندن از یه سری چیزایِ خوب ، باعث میشه یه سری چیزای بهترو بدست بیاری ...
تا صحبت آغوشِ تو شد مرجع مان گفت : هر گونه گناهی که محال است حلال است
در گردشِ گیتی رسد روزی به پایان هر غمی .
قهوه و شعر و خیال تو و این باد خنک باز لبخند بزن ، قهوه شکر میخواهد :)
اعماق ؛
ـ
که اسم اعظم پرودگار نام علی‌ست ؛ دلیلِ خلقِ جهان هم به احترام علی‌ست
دل مرده ایم و یاد تو جان می‌دهد ، علی!
یازهرا