عزیزی میگفت :
+ کسی که برای انس و ارتباط عاطفی جدی وهمبازی شدن بابچه هاش وقت نمیگذاره ...
باید برای مریضی های خودش و بچه هاش وقت بزاره :/
وقتی مظلوم
بازیچه ی دست سیاستِ ظالمان میشود
و عده ای هم آلتِ پیش برنده ی اهدافشان .
علاقه مند شدن
و وابستگی بعد از آن
بزرگ ترین شکنجه ایست
که یک نفر
چشم بسته
میتواند
در حق خودش انجام دهد .
اما نیمه شبی من خواهم رفت
از دنیایی که مال من نیست
از زمینی که مرا
بیهوده بدان بستهاند
#احمد_شاملو