eitaa logo
اعماق ؛
102 دنبال‌کننده
9 عکس
2 ویدیو
0 فایل
نه همه میفهمن نه همه میمونن ! + ذهن‌های که از شلوغی دنیا خسته‌ان و دنبال لایه‌ی بعد میگردن ؛ - فلذا با هم ‌رشد می کنیم.. با هم‌ یاد می گیریم.. رکود نمیخواهیم..🕶️🌱 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_squvtwn&btn=اعماق..
مشاهده در ایتا
دانلود
یَا رَاحِمَ الْعَبَرَاتِ ؛ ای ترحم کننده به چشم گریان.
علاقه مند شدن و وابستگی بعد از آن بزرگ ترین شکنجه ایست که یک نفر چشم بسته میتواند در حق خودش انجام دهد .
هر شخص معنوی میتونه مذهبی هم باشه اما هر شخص مذهبی نمیتونه معنوی باشه .. !
- از این مردم بی انصاف و بی‌مروت دلگیر نشو ، عزت و ذلت‌تو فقط‌ و فقط به دست خداست . /۲۶
اما نیمه شبی من خواهم رفت از دنیایی که مال من نیست از زمینی که مرا بیهوده بدان بسته‌اند
شب را خبری نیست مگر آه دل ما ..
-
و خب گاهی هم آرزو میکنم کاش من رسالت بوذری بودم هرشب جمعه حرم ..
ما اگه بد هستیم بدِ توئیم حسین جان ..
هرکس به ضمیر خویش برمی‌گردد ما را برسانید در آخر به حسین ...
هدایت شده از اعماق ؛
علامه مجلسی فرمودند : شب جمعه مشغول مطالعه بودم ، به این دعا رسیدم ؛ " بسم الله الرحمن الرحیم، اَلْحَمْدُ لله مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِها وَ مِنَ الآخِرَه اِلی بَقائِها. اَلْحَمْدُاللهِ عَلی کُلِّ نِعْمَه، اَسْتَغْفِرُالله مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه، وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ " بعد یک هفته مجدد خواستم ، آنرا بخوانم ، که در حالت مکاشفه ندایی شنیدم ، از ملائکه که ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم .‌ . . قصص العلماء، ص 802