eitaa logo
اعماق ؛
102 دنبال‌کننده
9 عکس
2 ویدیو
0 فایل
نه همه میفهمن نه همه میمونن ! + ذهن‌های که از شلوغی دنیا خسته‌ان و دنبال لایه‌ی بعد میگردن ؛ - فلذا با هم ‌رشد می کنیم.. با هم‌ یاد می گیریم.. رکود نمیخواهیم..🕶️🌱 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_squvtwn&btn=اعماق..
مشاهده در ایتا
دانلود
-
و خب گاهی هم آرزو میکنم کاش من رسالت بوذری بودم هرشب جمعه حرم ..
ما اگه بد هستیم بدِ توئیم حسین جان ..
هرکس به ضمیر خویش برمی‌گردد ما را برسانید در آخر به حسین ...
هدایت شده از اعماق ؛
علامه مجلسی فرمودند : شب جمعه مشغول مطالعه بودم ، به این دعا رسیدم ؛ " بسم الله الرحمن الرحیم، اَلْحَمْدُ لله مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِها وَ مِنَ الآخِرَه اِلی بَقائِها. اَلْحَمْدُاللهِ عَلی کُلِّ نِعْمَه، اَسْتَغْفِرُالله مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه، وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ " بعد یک هفته مجدد خواستم ، آنرا بخوانم ، که در حالت مکاشفه ندایی شنیدم ، از ملائکه که ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم .‌ . . قصص العلماء، ص 802
عاشقان را فراق هرگز باد ..
و فاش‌ بگویم ؛ هیچکس جز آنکه دل به خدا سپرده است ، رسم دوست‌ داشتن نمی‌داند . - شهیدآوینی
شاه شمشاد قدان ، خسروی شیرین دهنان گفت ، شاید که بمیری ! بهر فردا غم مخور :)
نجات دهنده واقعی قرآن بود و ما نمیدونستیم.
میروم با یک دل ویران شده اما بدان بعد تو من هیچگاه آن فرد سابق نیستم ..
تا صدایِ اذان از گلدسته ها بلنده ، نا امیدی گناه کبیرست ..
هیچ چیز به اندازه یاد امام حسین ع به ما قوت ، نشاط و حال خوب نمی دهد ! - استاد پناهیان