اعماق ؛
تو دعایِ کمیل یه جایی هست که میگه - خدایا ببخش اون گناهایی که باعث میشه دعام مستجاب نشه !
بعدش میگه
من کسیو غیر تو پیدا نکردم که گناهای منو ببخشه!
+ میدونی یعنی چی؟
یعنی اونقدر بامعرفت نبودم که یه راست پاشم بیام در خونت ، وقتی از همه نا امید شدم اومدم سراغت
- من خیلی بی معرفتم!
+ چرا؟
آخه غلامی که همه زندگیشو از ارباب داره نمیره در خونه دیگری گدایی ، ارباب ناراحت میشه!
ولی من ..
اعماق ؛
بعدش میگه من کسیو غیر تو پیدا نکردم که گناهای منو ببخشه! + میدونی یعنی چی؟ یعنی اونقدر بامعرفت نبود
همون حکایت ظَلَمتُ نَفسی ..💔
و انکشف الغطا ...
کی میرسی آقای ما ؟
و انقطع الرجاء
دیگه بریدیم ای آقا ..
#کجاییصاحبما ؟🌱