اعماق ؛
بعدش میگه من کسیو غیر تو پیدا نکردم که گناهای منو ببخشه! + میدونی یعنی چی؟ یعنی اونقدر بامعرفت نبود
همون حکایت ظَلَمتُ نَفسی ..💔
و انکشف الغطا ...
کی میرسی آقای ما ؟
و انقطع الرجاء
دیگه بریدیم ای آقا ..
#کجاییصاحبما ؟🌱