خوش به سعادت کسی که علاقههای بیارزش ندارد و از علاقههای با ارزشش هم میتواند بگذرد . .
خدا همه را امتحان میکند .
آدمهای بد را بر سر علاقههای بیارزش امتحان میکند و آدمهای خوب را بر سر علاقههای خوب امتحان میکند..
#حاجآقا_پناهیان
علامه مجلسی فرمودند :
شب جمعه مشغول مطالعه بودم ، به این دعا رسیدم ؛
" بسم الله الرحمن الرحیم، اَلْحَمْدُ لله مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِها وَ مِنَ الآخِرَه اِلی بَقائِها. اَلْحَمْدُاللهِ عَلی کُلِّ نِعْمَه، اَسْتَغْفِرُالله مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه، وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ "
بعد یک هفته مجدد خواستم ، آنرا بخوانم ، که در حالت مکاشفه ندایی شنیدم ، از ملائکه که ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم . . .
قصص العلماء، ص 802
عزیزی میگفت :
+ کسی که برای انس و ارتباط عاطفی جدی وهمبازی شدن بابچه هاش وقت نمیگذاره ...
باید برای مریضی های خودش و بچه هاش وقت بزاره :/
وقتی مظلوم
بازیچه ی دست سیاستِ ظالمان میشود
و عده ای هم آلتِ پیش برنده ی اهدافشان .