هدایت شده از اعماق ؛
علامه مجلسی فرمودند :
شب جمعه مشغول مطالعه بودم ، به این دعا رسیدم ؛
" بسم الله الرحمن الرحیم، اَلْحَمْدُ لله مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِها وَ مِنَ الآخِرَه اِلی بَقائِها. اَلْحَمْدُاللهِ عَلی کُلِّ نِعْمَه، اَسْتَغْفِرُالله مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه، وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ "
بعد یک هفته مجدد خواستم ، آنرا بخوانم ، که در حالت مکاشفه ندایی شنیدم ، از ملائکه که ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم . . .
قصص العلماء، ص 802
وسط خنده یادم میوفته تو این سه ماه
چه کسایی رو به به شکلی از دست دادیم
و خشک میشه خنده روی لب هام ...