وسط خنده یادم میوفته تو این سه ماه
چه کسایی رو به به شکلی از دست دادیم
و خشک میشه خنده روی لب هام ...
هر وقت یه چیزی که دوسش دارمو از دست میدم
یاد اون جمله شهید حججی میوفتم
میگفت :
دل کندن از یه سری چیزایِ خوب ، باعث میشه یه سری چیزای بهترو بدست بیاری ...