eitaa logo
اعماق ؛
102 دنبال‌کننده
9 عکس
2 ویدیو
0 فایل
نه همه میفهمن نه همه میمونن ! + ذهن‌های که از شلوغی دنیا خسته‌ان و دنبال لایه‌ی بعد میگردن ؛ - فلذا با هم ‌رشد می کنیم.. با هم‌ یاد می گیریم.. رکود نمیخواهیم..🕶️🌱 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_squvtwn&btn=اعماق..
مشاهده در ایتا
دانلود
و این معلق بودن احساسات اصلا تجربه‌ی خوبی نیست
نه وقتی غمگینم از ته دل میتونم گریه کنم نه وقتی خوشحالم از ته دل میتونم بخندم
وسط غم یادم میوفته که چقد باید مقاومت داشت و خودمو جمع کنم
وسط خنده یادم میوفته تو این سه ماه چه کسایی رو به به شکلی از دست دادیم و خشک میشه خنده روی لب هام ...
هر وقت یه چیزی که دوسش دارمو از دست میدم یاد اون جمله شهید حججی میوفتم میگفت : دل کندن از یه سری چیزایِ خوب ، باعث میشه یه سری چیزای بهترو بدست بیاری ...
تا صحبت آغوشِ تو شد مرجع مان گفت : هر گونه گناهی که محال است حلال است
در گردشِ گیتی رسد روزی به پایان هر غمی .
قهوه و شعر و خیال تو و این باد خنک باز لبخند بزن ، قهوه شکر میخواهد :)
اعماق ؛
ـ
که اسم اعظم پرودگار نام علی‌ست ؛ دلیلِ خلقِ جهان هم به احترام علی‌ست
دل مرده ایم و یاد تو جان می‌دهد ، علی!