هدایت شده از 𝑬𝑵𝑻𝑱 𝑺𝒆𝒏𝒑𝒂𝒚ظرفیت داره هنووزر
درود بر همگی شوما زیباااارویاان و هنرمندداانن👌🏻🤙🏻😜
بنده دیدم که من تاحالا تقدیمی نزاشتم و خب تصمیم گرفتم اولین تقدیمی چنلمون رو بزارمممم..
حالا چجوریه تقدیمی👇🏻:
شما میاید این پیام تو چنلتون فور میزنید اگه چنل نداشتید هم اشکال نداره👍🏻
بعد میاید عکس اوسی / پرسونا / شخصیت مورد علاقه تون رو تو پیوی من میفرستید و من هم از این پرچما که ترند شده بود براتون میسازمم
آره دیگه
ظرفیت : ثلواتیی(تقریبا تا ساعت ۸ هرچقدر بدید)
تو چنل هم عضو باشش
https://eitaa.com/ENTJ_Senpay
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
منظورت چیه ارت بلاکی این شاهکارههههه😭😭😭
فداتتتتتتتت شممممممممممممم رونتتتتتتتت😭🛐😭🤏🤏🤏💝💝💝💞💞💗💗💖🌺💖💖🫀🫀🫀🫀🫀🤏🛐💞💘💘💘💝😭😭🤏🌹💞💞🤏🌺💖💖💖🫀
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
کاش موقع آرت بلاکی رنگش نمیکردم
*جیغغیکتبتب*وایوایوایوایوای😭ویددد این خیلی شاهکارهه قلب من تحملشو ندارهه😭دخترمنیجیتیتبتبتقجفخقوخزنیتی😭🤏🏻خیلیخوبهههه وای قلبم یه ضربان جا انداخت✨😭🤏🏻
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
کاش موقع آرت بلاکی رنگش نمیکردم
*جیغغیکتبتب*وایوایوایوایوای😭ویددد این خیلی شاهکارهه قلب من تحملشو ندارهه😭دخترمنیجیتیتبتبتقجفخقوخزنیتی😭🤏🏻خیلیخوبهههه وای قلبم یه ضربان جا انداخت✨😭🤏🏻*جیغغیکتبتب*وایوایوایوایوای😭ویددد این خیلی شاهکارهه قلب من تحملشو ندارهه😭دخترمنیجیتیتبتبتقجفخقوخزنیتی😭🤏🏻خیلیخوبهههه وای قلبم یه ضربان جا انداخت✨😭🤏🏻*جیغغیکتبتب*وایوایوایوایوای😭ویددد این خیلی شاهکارهه قلب من تحملشو ندارهه😭دخترمنیجیتیتبتبتقجفخقوخزنیتی😭🤏🏻خیلیخوبهههه وای قلبم یه ضربان جا انداخت✨😭🤏🏻*جیغغیکتبتب*وایوایوایوایوای😭ویددد این خیلی شاهکارهه قلب من تحملشو ندارهه😭دخترمنیجیتیتبتبتقجفخقوخزنیتی😭🤏🏻خیلیخوبهههه وای قلبم یه ضربان جا انداخت✨😭🤏🏻*جیغغیکتبتب*وایوایوایوایوای😭ویددد این خیلی شاهکارهه قلب من تحملشو ندارهه😭دخترمنیجیتیتبتبتقجفخقوخزنیتی😭🤏🏻خیلیخوبهههه وای قلبم یه ضربان جا انداخت✨😭🤏🏻*جیغغیکتبتب*وایوایوایوایوای😭ویددد این خیلی شاهکارهه قلب من تحملشو ندارهه😭دخترمنیجیتیتبتبتقجفخقوخزنیتی😭🤏🏻خیلیخوبهههه وای قلبم یه ضربان جا انداخت✨😭🤏🏻
خیلی زیبااللاااااحزمتلطتلطخبطخفیهلینا
ییلن.لنی
این
ئهم
یه
یهن
هنی
هنیهین
راستیی
یه سوالی شده بود برام
چرا شما ها آرتیست های حرفه ای مثل آیری و هاتسومه و هارونا و وید و ویتل جان 🤣🤣🤣و....(اگه اسمتونو نگفتم ببخشید اینارو میشناسم)
یه گپ نمیزنید که مثلا داخلش از هم مشورت بخواید یا مثلا کلا هرچیزی؟
یا دارید؟