ی مدت اینجا دیگه فعالیت نمیشه هرکی هم خواست لف بده مرسی که بودین شاید اینجارو دیل بزنم اگر هم نزدم بعد از ی مدت دسترسی پیام رو باز میکنم
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
ایوللل اد شدم این یعنی وید برگشت؟
یجورایی
میگه هنوز مطمعن نیست