https://eitaa.com/mei_art/3473
فقط این نیست خب اره تیک عصبی بده منم نمیتونم راجبه خودم حرف بزنم گریم میگیره
همه ازم سو استفاده میکنن
چون خیلی خوشحال نیستم همه میگن بی احساسی
چون الکی میخندم میگن دیونه ای مغز نداری
https://eitaa.com/mei_art/3481
تو بگو من یه سال تو مدرسه اب خوش از گلوم پاین نمیره
https://eitaa.com/mei_art/3497
عه الاهی درکت میکنم منم همینم پس میفهمم چی میگی
https://eitaa.com/mei_art/3505
من اصلا دوست ندارم فقط مجازی دارم وگرنه هیچ وقت کسی باهام دوست ندارم
https://eitaa.com/mei_art/3515
اره میدونم بیرون از مدرسه هم وضعیتم همینه از خودمم بدم نمیاد
یه سوال تو چرا میخوای از خود کشی منصرفم کنی
https://eitaa.com/mei_art/3524
من یدونه دوست ندارم
فقط مجازی دارم
خیلی حس بدیه