https://eitaa.com/mei_art/3552
پروف ست کن خوبه
اخ یه بار یه اکیپ ۳ نفره داشتیم اون دوتا همیشه باهم ست بودن من تنها بیدم حس بدی بود
اره واقعا دوستای خوبی داری امیدوارم همیشه پیشت باشن
https://eitaa.com/mei_art/3567
فعکککک نکنممممم ناراحت بشی
نه ندارم با هرکی دوست شدم از سو استفاده کرد بعد ولم کرد
امسالم با یکی دوست بودم که ولم کرد خیلی شیک دقیقا مثل گوجو و گتو دقیقا همین جوری بود که خیلی حس بدی
بود
بقیه هم راحت میشن
https://eitaa.com/mei_art/3595
شما لازم نکرده نیلو جان داره بهم یاد میده
الان فازت چی بود
و چیز چی میخواستم بگم ...... و میخای زمان رو نشان بدم بهت دوست گل
و اره دیگه
و من کردم حالا نمدونم دیدی یا نه
حالا ولش
https://eitaa.com/mei_art/3614
ببین حتا الانم رو مختونم
خب اره واقعا گوش دادم و اره درکش میکنم
ولی خیلی چیزا هست که بگم همه سوژم میکنن یا میگن مظلوم نما