رابطه با آدم درست جوریه که علاقت نسبت به خودت بیشتر میشه،خوشگلتر میشی و حتی پوستتم بهتر میشه.
و شب، کاش با تو مهربان باشد؛ با تو که در تنهایی اشک میریزی و خودت به خودت میگویی: «طاقت بیاور، عزیزِ من.»
کاش بدونه حضورش، نوریه که هر روز منو از سیاهی بیرون میکشه و به ادامه دادن هلم میده.