با تو باید عشق را با چه زبانی حرف زد ؟!
أنتَ في قلبي ، مَنیم جانیم بُلورسن ، فور اِوِر!(:
هدایت شده از •دٖلنشیــٓن• 🦋
ولی جدی چت کردن بدترین راه ارتباطی بین آدماست؛
پر از سو تفاهم و دلخوری…
چون لحن آدم مشخص نیست و چشمای همو نمیبینین .🦦💔
تنها ، صداست که می ماند ؛
و امان از صدایِ او که ابدی شد ، در گوش من !
-فروغ فرخزاد
.
نکند جام دهد کام دهد از لب خود وام دهد
در برت ساز زند رقص کند کافر و بیعار شوی
- مولانا