گوشهای از امروز..
-دوسش داری!؟
+نمی دونم دوست داشتن چه شکلیه، ولی وقتی نیست انگار هوا برا نفس کشیدن ندارم!
در پایان یک علاقه ،
ما کسی را از دست نمیدهیم، خودمان از دست میرویم.
آن خودِ دلبستهیِ خوشحالِ سرسختِ امیدوار.