دل را چنان به مهر تو بستم که بعد از این
دیگر هوای دلبرِ دیگر نمیکنم...
_فروغ فرخزاد
آدما وقتی یکیودوست دارن
هی سعی میکنن اون فرد رو ببخشن
اشتباهاتشونونادیده میگیرن
هی خودشونو قانع میکنن که نه بابا اون آدم خوبیه
ولی این آدما ذره ذره تموم میشن!(: