آدما وقتی یکیودوست دارن
هی سعی میکنن اون فرد رو ببخشن
اشتباهاتشونونادیده میگیرن
هی خودشونو قانع میکنن که نه بابا اون آدم خوبیه
ولی این آدما ذره ذره تموم میشن!(:
آنچه را كه
غمگينت میکند، فاش نکن!
مگر برای آن کسی که مدام خوشحالت میکند.
_غسان کنفانی
دُژَم🌱(:
از خودی زخم نمیخوردم اگر بی تردید… از سگم بیشتر از گرگ نمی ترسیدم
این که بخشیده امت فرق میان منو توست
من اگر مثل تو بودم که نمی بخشیدم!
آدمیزاد است وعشق و دل به هرکاری زدن
آدم است و سیب خوردن، آدم است و اشتباه
/حامد عسکری/
ما بوی پیرهن را در جان ذخیره داریم
شاید نیاید از مصر هر روز کاروانی..
_مسیح کاشانی