میتونید اول از یه کلاس شروع کنید!
(حتما لازم نیست تو گزینه هاتون باشه ولی بهترین مورده)
....
صرفا بهتره کلاستون یا ورزش مورد علاقتون باشه یا آموزش زبان باشه.
(بازم سلیقه ایه دیگه یکیو میبینی زبان فوله خطش افتضاحه در کل منظورم اینه کلاسی برید که به دردتون بخوره و کاربردی باشه.)
#تابستون
دوم اینکه میتونه کار های عقب افتادتون باشه!
...
تابستون عملا زمان زیادی در اختیار دارید و تو این مدت زمان میتونید کار هایی که هر دفعه به خودتون میگید؛
🗣:«نه بیین به والله دیگه ایندفعه انجام میدمش!»
و باز هم انجام نمیدید رو،انجام بدید.
مثال میزنم ؛مثلا خیلی وقته میخواین برین یه جایی هر دفعه میگی میرم و نمیری خب پس وقت تلف نکن وارد کن تو لیست تابستونیت!
یا میگیم ایندفعه دیگه حتما میرم فلان
گوشه خونه یا اتاق رو تمیز میکنم و باز تمیز نکردی رو دوباره وارد کن داخل لیستت!
و....کلی کار دیگه که هر دفعه عقب میندازیش🤷♀
...
پس تابستون زمان آزادیه برای هر چیزی که تو ذهنت بود و وقت انجامش برات نبود!
#تابستون
و سوم اینکه تفریحگاه هاتون عملا مهمترین گزینه برای همه هست!
...
تو این بخش جاهایی که دوست دارید برید
و نرفتید رو اضافه میکنید؛و یا جاهای جدیدی که کنجکاو دیدنشون هستید.
~~
•حالا میتونه یه طبیعت دور و بزرگ باشه یا مغازه ای باشه که دو تا خیابون با خونت فاصله داره 🤷♀
در این مورد حتی قرار هایی که با دوستاتون هم میخواین بزارید هم توی این بخش قرار بدین.
#تابستون
چهارم از اونجایی که تابستون زمان زیادیه یادگیری یه مهارت تازه خیلی کاربردیه!
·.¸¸.·♩♪♫ ☆☆☆☆♫♪♩·.¸¸.·
مهارتی هم که میخواین میتونه هر چیزی باشه:
بافتنی باشه،آلفا بافی باشه،هنر رزمی باشه،نقاشی یا طراحی باشه،برنامه نویسی باشه، آشپزی باشه و یا هر چیز دیگه ای!
☆☆☆☆
خلاصه یادگیری مهارت خیلی چیز ضرروری ایه جوری که شما میتونی باهاش حتی کسب و کار هم راه بندازین!
#تابستون
و در آخر هم هر چیزی که ازش لذت میبرید!
(اینجا آزادیه دیگه هر چی دلته بنویس)
این بخش میتونه دیدن سریال/فیلم/انیمه/و هر چیز دیگه باشه،گیم زدن باشه،خرید کردن باشه،کاردستی و نقاشی باشه،و هر چیز دیگه ای دیگه سلیقه خودتونه.
💁♀💁♀
#تابستون
آری؛
تو را با آهنگ های داریوش یاد میکنم!
تو من را با آهنگ چاووشی یاد کن و از یاد نبر..