یهو یه فرصت میاد تو زندگی با خودت میگی:
«بابا حالا حالا ها وقت هستتت بیخیال الاان..»
خواهر من،برادر من چی میگی برای خودت؟!؟
خوش خیال نباشید وقتی یهو این فرصت ها براتون نازل میشه اول خوب بهش فکر کن اگه فرصت خوبی بود برو دنبالش!
نه اینکه بگی:«حالا بزار فعلا گیم بزنم،فعلا بخوابم،فعلا این فیلم رو تموم کنم حالا،فعلا وقت هست میرم حالا حالا...»
زمان رو دست کم نگیرید!
#نصیحتمنبهتو