خواهشا تو زندگیتون هدف داشته باشین
و براش تلاش کنید
نه اینکه فردا بلند شی بگی:
«اه خاک تو سرم که تو اون دوران تلاشی نکردم،اصلا هدفی نداشتم که بخوام براش تلاش کنم!!»
مثلا یهو میام از آدمایی که تو درس خوندن عین چی تلاش میکنن میپرسم آقا هدفت چیه از درس خوندن؟
میگه آبجی ما فعلا هدفی نداریم..
اصلا پشمام میریزه!
با هدف تلاش کنید نه بی جهت🙏
#نصیحتمنبهتو