خلاصه از یه جا به بعد هیچی برات مهم نیست؛
نه حرف مردم،نه اتفاقات بعدش..
به اون دوران میگن عاقل شدن...
#یهاتفاقیبهنامتجربه
𝐃𝐫𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦
☆روز هفتم: 🌀یك روز خوب در مدرسه که گوشه های ذهنتان باقی مانده. خب؛تو پایه هشتم که بودم یه روز قرار ب
☆روز هشتم:
🌀خاطرات به جا مانده از کودکی.
یه بار وقتی ۹ یا ۸ سالم بود با کل بچه های فامیل رفتیم یه پارک و خب همه هم سن بودیم ، قرار بود کل روز رو اونجا بمونیم و خیلی خوب بود؛
از والیبال گرفته تا دنبال بازی کلی بازی کردیم و نشستیم داستان های بامزه عموم رو گوش دادیم و کلی خوش گذشت،آخر شب هم رفتیم با بابا هامون کباب زدیم و عشق و حال...
-
#نوشتن