eitaa logo
مسجدامام حسن(ع).ش.کشوری
137 دنبال‌کننده
1هزار عکس
531 ویدیو
30 فایل
فصل این کلام هنوز تمام نشده است «مسجد سنگر است» اکنون که دشمن با جنگ شناختی قصد جولان دارد و در توپخانه ی مجازی مدام در حال شلیک است؛ من و شما اهل مسجد باید سنگرها را مستحکم تر کنیم. مسجد امام حسن علیه السلام کوی شهید کشوری خادم شما قاسمی @khkhhosein
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از غدیر بگو ، مگو
سلام ایام و عاقبتتان بخیر السلام علیک یا ابا صالح المهدی ؛او حاضر و منتظر ماست تا یاریش کنیم؛ «ای پاسخ تمام اگرها و کاش ها مادر نوشته اسم تو را روی آش ها دارد برای آمدنت نذر می کند دستش همیشه پرشده ازاین تلاش ها من ردپای آمدنت را کشیده ام با رنگهای سبز و سپید گواش ها ما لقمه لقمه نان ونمک می خوریم و بعد_ دنیا گم است بین بریز و بپاش ها دین مرا دوباره به بازی گرفته اند در گیرو دار همهمه ها اغتشاش ها پایان جنگ های جهانی به دست توست گل می شود گلوله ی داغ کلاش ها تنها به عشق آمدنت شعر گفته است امشب مداد آبی من با تراش ها ای کاش صبح جمعه ی بعدی ببینمت ای پاسخ تمام اگرها و کاش ها» 🌺🌷💐🍄🌺🌹🌸🍁🥀🍒🍇
هدایت شده از غدیر بگو ، مگو
يادي از گذشته ها.pdf
81.7K
من قصد به اشتراک گذاری 'يادي از گذشته ها' با شما را دارم
هدایت شده از غدیر بگو ، مگو
اطاعت مخصوص خداست. حتّى اطاعت از پيامبران بايد با اذن خدا باشد و گرنه شرك است.پيوند همه مردم با رسول‌اللّه بايد محكم باشد. چه مؤمن چه فاسق. مؤمن براى كسب فيض وفاسق براى درك شفاعت.گناه، حجابى ميان انسان و رحمت الهى است و همين كه آن حجاب برطرف شد، رحمت دريافت مى‌شود. 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 روز جمعه ۱۴۰۳/۳/۱۲ 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 آیه ۶۴ سوره نساء(خانواده) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ وَمَا أَرْسَلْنَا مِنْ رَسُولٍ إِلَّا لِيُطَاعَ بِإِذْنِ اللَّهِ ۚ وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ جَاءُوكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّابًا رَحِيمًا(۶۴) ما رسولی نفرستادیم مگر بر این مقصود که خلق به امر خدا اطاعت او کنند. و اگر هنگامی که آنان (گروه منافق) بر خود ستم کردند به تو رجوع می‌کردند و از کردار خود به خدا توبه نموده و تو هم برای آنها استغفار می‌کردی و از خدا آمرزش می‌خواستی، در این حال البته خدا را توبه‌پذیر و مهربان می‌یافتند(۶۴) =============================== تفسیر آیه تفسیر نور (محسن قرائتی) وَ ما أَرْسَلْنا مِنْ رَسُولٍ إِلَّا لِيُطاعَ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ لَوْ أَنَّهُمْ إِذْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ جاؤُكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَ اسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّاباً رَحِيماً «64» و ما هيچ پيامبرى را نفرستاديم مگر براى آنكه با اذن خداوند فرمان برده شود و اگر آنان هنگامى كه به خود ستم كردند (از راه خود برگشته و) نزد تو مى‌آمدند و از خداوند مغفرت مى‌خواستند و پيامبر هم براى آنان استغفار مى‌كرد قطعاً خداوند را توبه‌پذير و مهربان مى‌يافتند. نکته ها سيماى يك جامعه و مديريّت سالم آن است كه مردمش با ايمان، رهبرش آسمانى، فرمان‌برى و اطاعت مردم قوى، منحرفانش پشيمان و اهل استغفار و رهبرش پذيرا و مهربان باشد. چنانكه دعاى پيامبر در حقّ مؤمنان مستجاب است، «اسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ» دعاى نيكان و فرشتگان نيز در حقّ آنان اثر دارد. در يك جا استغفار فرشتگان براى مردم مطرح است، «وَ يَسْتَغْفِرُونَ لِمَنْ فِي الْأَرْضِ» «1» و در جاى ديگر براى مؤمنان. «وَ يَسْتَغْفِرُونَ لِلَّذِينَ آمَنُوا» «2» پیام ها 1- هدف از فرستادن انبيا، هدايت مردم از طريق اطاعت از آنان است. «إِلَّا لِيُطاعَ» 2- اطاعت مخصوص خداست. حتّى اطاعت از پيامبران بايد با اذن خدا باشد و گرنه شرك است. «لِيُطاعَ بِإِذْنِ اللَّهِ» «1». شورى، 5. «2». غافر، 7. جلد 2 - صفحه 98 3- توبه‌ى ترك رهبر، بازگشت به رهبر است. «لِيُطاعَ‌- جاؤُكَ» 4- رها كردن انبيا ورجوع به طاغوت، ظلم به مقام انسانى خود است. «ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ» (با توجّه به ارتباط اين آيه با آيات قبل) 5- پيوند همه مردم با رسول‌اللّه بايد محكم باشد. چه مؤمن چه فاسق. مؤمن براى كسب فيض وفاسق براى درك شفاعت. «جاؤُكَ» 6- راه بازگشت و توبه براى خطاكاران و حتّى منافقان باز است. (با توجّه به آيات قبل كه مربوط به منافقان است) «فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ» 7- زيارت رهبران آسمانى و استمداد و توسل از طريق آن عزيزان، مورد تأييد قرآن است. «جاؤُكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَ اسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ» 8- پيامبر بخشنده‌ى گناه نيست، واسطه‌ى عفو الهى است. «اسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ» 9- خطاكار، ابتدا بايد پشيمان شود و به سوى حقّ برگردد، سپس براى استحكام رابطه با خداوند، از مقام رسالت كمك بگيرد. «فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَ اسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ» 10- گناهكاران نبايد مأيوس شوند؛ استغفار، توبه وزيارت اولياى خدا، وسيله‌ى بازسازى روحى آنان است. «جاؤُكَ فَاسْتَغْفَرُوا ...» 11- در زيارت رسول خدا و اقرار به لغزش و استغفار خود احساس سبك شدن از گناه به انسان دست مى‌دهد. «لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّاباً» 12- اگر خطاكاران را بخشيديد به آنان محبّت نيز بكنيد. «تَوَّاباً رَحِيماً» 13- گناه، حجابى ميان انسان و رحمت الهى است و همين كه آن حجاب برطرف شد، رحمت دريافت مى‌شود. «اسْتَغْفِرْ ... لَوَجَدُوا اللَّهَ» 14- اقرار و اعتراف به گناه و استغفار در محضر اولياى خدا، وسيله و زمينه‌ى عفو الهى است. «جاؤُكَ فَاسْتَغْفَرُوا ... لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّاباً رَحِيماً» دانشنامه اسلامی 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
هدایت شده از غدیر بگو ، مگو
با سلام این مطلب را در ۱۰مهر ۱۴۰۱ به شکل زیر تدوین و منتشر کردم. خوشحالم که همچنان مورد توجه است . ن و القلم از تصرف مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، تا تصرف اشنویه و زاهدان به این مطلب زیادی توجه کنید. مهمترین ""مطلبی "" که در  حین اغتشاشات اخیر  شنیدم  ؛  این جمله سعید حجاریان تئوریسین جریان فتنه و اصلاحات بود: """ بر خلاف سال ۸۸ طراحی موضوعات اخیر با ما نبود، اما ما برداشت خود را انجام دادیم و ادبیات و گفتمان انتخاباتی سال آینده را تولید کردیم. """ مهمترین "اقدامی" هم که در حین  این اغتشاشات با آن روبرو شدم ؛ حمله نظامی به شهر اشنویه و شهر زاهدان بود.، جا دارد همه افرادی که نگران وضعیت فعلی ‌جامعه و سرنوشت انقلاب اسلامی هستند ، ساعت ها به این جمله حجاریان و به این اقدام نظام سلطه  توجه کنند. در ابتدا  اجازه می خواهم از حجاریان تا خاتمی، سید حسن خمینی ، تاج زاده و تا تک تک سران جبهه اصلاحات و فتنه گران ۸۸  را  که حجاریان از آنها به  "ما" تعبیر کرد ،  در ذیل تشکیلاتی بنام  بنیاد باران  قرار دهم. (همه اینها عضو بنیاد باران هستند،) همین طور اجازه میخواهم ، همه کشورهای خواهان تصعیف ، توقف ویا  نابودی ملت ایران ، از تروریست ها و گروههای مسلح معارض ، تا منافقین، تا سلطنت طلبها ، تا کومله و دمکرات، تاجیش الظلم   و خلاصه از " گوگوش ها تا سروش ها "  را در ذیل *نظام سلطه* اعلام کنم. بنده بنیاد باران و نظام سلطه را دو لبه یک قیچی میدانم ، که دارای یک هدف مشترک هستند . سوال : منظور آقای حجاریان از اینکه  در موضوع اخیر، برداشت خودمان را داشتیم، چیست ؟ بنیاد باران در کشور ما بدنبال چه اهدافی است ؟؟ آیا تمام هم و غم بنیاد باران ، که برای رسیدن به آن،  فتنه های ۷۸، ۸۸ ، ۹۶ ‌، ۹۸ و... را خلق کرد و  اینک بدنبال ماهیگیری از اغتشاشات اخیر است ؛ بدست گرفتن اداره مجلس شورای اسلامی و مجمع خبرگان رهبری، از طریق  پیروزی در انتخابات  در اواخر اسفند ۱۴۰۲ است ؟ مشخصات ماجرای اخیر چه بود که بنیاد باران، محصول  خودشان را برداشت کردند  ، ؟؟ تفاوت های  اغتشاش اخیر با فتنه ۸۸  چیست؟؟ بسیار مایلم تک تک عزیزان به این سوالها و دیگر مسائل پیرامون اهداف بنیاد باران و نظام سلطه،  با حداکثر حساسیت و دقت بپردازند. توجه داشته باشیم؛ بنیاد باران اصلی ترین سرمایه نظام سلطه جهت بدست گرفتن اداره کشور  پس از نظام جمهوری اسلامی ایران است . سناریوی کلی نظام سلطه علیه ایران ، در حالت خوشبینی؛ استحاله جمهوری  اسلامی از طریق به قدرت رسیدن افرادی از جنس همین اعضای بنیاد باران  و از درون همین نظام و از طریق ساز وکار تعریف شده در درون همین قانون اساسی  است. یعنی افرادی که از فیلترهای همین نظام شیک و تمیز عبور میکنند ، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بدست میگیرند و در انجا قوانینی و سازو‌کاری را برای همین نظام تدوین میکنند که عملا خیال نظام سلطه را از ایران بعنوان یک کشور انقلابی و معارض نظام سلطه راحت میکنند. و ادامه داستان ... . البته مساله دیگری هم که در حین همین اغتشاشات رو نمایی شد و بسیار مهم است؛ ماجرای اشنویه و زاهدان است. که به آن در مطلب مستقلی بصورت مشروع  اشاره میکنم . لیکن در ادامه مطلب اول  نظر شما را فقط   به دو نکته جلب میکنم: ۱- بنیاد باران مجموعه ای از افرادی هستند  که بالاترین  و بیشترین مدت مسئولیت را در کشور ما داشتند و به تبعه آن؛  بیشترین نفوذ را همچنان در بخش های متعدد حاکمیتی دارند ، مجموع ثروت افرادی که هر هفته در بنیاد باران دور هم جمع میشوند اگر بیشتر از موجودی در خزانه کشور نباشد کمتر نیست . بنیاد باران معمولا  به موازات  جلسه هیات دولت البته  با چند برابر ظرفیت هیات دولت  ( بجای هر وزیر دولت مستقر ، چند  نفر که در دوره های قبل وزیر بوده اند)  تشکیل جلسه میدهند . در جلسات منظم هفتگی ، همه مسائل کشور و مسائلی  که در جلسه هیات دولت بررسی میشود دقیقا در بنیاد باران  مورد بررسی قرار میگیرد. اصلی ترین مشکل روحانی در ۸ سال ریاست جمهوری، حضور  اعضای هیات دولت  در  جلسات بنیاد باران  بود ، اکثر وزرایش عضو بنیاد باران بودند و از آنجا دستور می گرفتند و مصوبات جلسات روحانی در صورت مغایرت با مصوبات جلسه بنیاد باران ، قابلیت اجرایی نداشت. ۲- استراتژی اصلی بنیاد باران برای بدست گرفتن اداره  صد درصد کشور ؛ - نا امید کردن مردم از تعقیب اهداف انقلاب اسلامی. - حذف ولایت فقیه ، - انجام تغییرات لازم در قانون اساسی جمهوری اسلامی در جهت حذف نقش و صیانت اسلام در اداره جامعه و در تعیین تکالیف فردی. ادامه دارد
هدایت شده از غدیر بگو ، مگو
مخلص کلام ، بنیاد باران بر اساس بیانیه کنگره آمریکا که چند روز پیش صادر شد؛ "ما از مردم ایران میخواهیم یک حکومت غیر دینی تشکیل دهند." میخواهد بکمک نظام سلطه، اسلام را به دین غیر حاکمیتی. تبدیل و ضروریات مسلم و ارزشهای اسلام را به اصول غیر الزامی در رفتار مردم تبدیل نماید. بعبارت دیگر؛ نظام جمهوری اسلامی نه تنها مسئولیتی در ایجاد بستر لازم برای حرکت جامعه بسوی تعالی انسانی، عدالت اجتماعی ، برپایی قسط و عدل و زمینه سازی برای اجرای احکام خدا بر روی زمین و پرورش انسانهای صالح ندارد ، بلکه حکومت اسلامی میتواند کاباره ، استخر مختلط، فروشگاههای عرضه مشروبات الکلی و غیره هم داشته باشد. همانطور که یک فرد مسلمان می تواند؛ سگ باز هم باشد. بی حجاب هم باشد ، مشروب هم بخورد و ‌... . بحث حمایت از مظلومین دنیا و‌جنبش های آزادیبخش و غیره که در قانون اساسی به صراحت آمده است، کلا باید حذف شود و... امروز که با هم گفتگو میکنیم ؛ طرح مشترک بنیاد باران با نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی عبارت است ؛ واگرایی، ایجاد تفرقه و پراکنده کردن جمعیت از دامن انقلاب اسلامی و از سبد و صندوق رای به جمهوری اسلامی. فتنه ها و اغتشاشات داخلی و تحریم های بین المللی و نا امنی در جوار مرزها، مهمترین ابزار وارد کردن تلفات سیاسی به ضرر جمهوری اسلامی ایران است، هر فتنه ای و اغتشاشی که در جامعه شکل میگیرد ، جماعتی از مردم را در مقابل انقلاب اسلامی قرار داده و آنها را به نیروی واگرا و معارض و آسیب دیده و دور از صندوق آرا و انتخابات تبدیل میکند . کشته سازی و ریختن شدن خون مردم دراین ماجراها، از هر طرف و به هر شکل ، توسط هرکس، همان طور که ایده آل بنیاد باران و نظام سلطه است ، به ضرر نظام است . بنیاد باران میخواهد با استفاده از این فتنه ها و اغتشاشات و این حالتی که در مردم بوجود می آید؛ نظر مردم را جلب کند و از طریق انتخابات، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را تصرف کند. نظام سلطه میخواهد با ایجاد اغتشاشات و آشوب در مراکز جمعیتی داخل کشور و ایجاد نا امنی های گسترده در جوار مرزها و افزایش فشارهای خارجی در سطح بین المللی، مردم و نظام ما را خسته و در حالت تدافعی قرار دهد . اما چون نظام سلطه به لیاقت بنیاد باران مشکوک است ، تصور کرد با استفاده از اغتشاش در داخل کشور ، میتواند شهر اشنویه و شهر زاهدان را توسط دو گروه محلی معارض، اشغال و در آنجاها ، دو منطقه آزاد خودمختار، با دو حکومت محلی مستقل تشکیل داده و بلافاصله در مجامع جهانی این دو حکومت را برسمیت شناخته و با حمایت کامل نظامی از این دو نقطه، عملا ایران را وارد فاز جنگ داخلی و فرسایشی نماید . در این رابطه بیشتر خواهم نوشت ، خوشحال میشوم ابهامات و سوالات عزیران را نسبت به این نظریه داشته باشم. علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ @alirezatanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
نشانه‌هاى ايمان راستين سه چيز است:الف: به جاى طاغوت، داورى را نزد پيامبر بردن. ب: نسبت به قضاوت پيامبر، سوءظن نداشتن. ج: فرمان پيامبر را با دلگرمى پذيرفتن و تسليم بودن. 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 روز شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۳ 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 آیه ۶۵ سوره نساء ( خانواده) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ فَلَا وَرَبِّكَ لَا يُؤْمِنُونَ حَتَّىٰ يُحَكِّمُوكَ فِيمَا شَجَرَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ لَا يَجِدُوا فِي أَنْفُسِهِمْ حَرَجًا مِمَّا قَضَيْتَ وَيُسَلِّمُوا تَسْلِيمًا(۶۵) نه چنین است، قسم به خدای تو که اینان (به حقیقت) اهل ایمان نمی‌شوند مگر آنکه در خصومت و نزاعشان تنها تو را حَکَم کنند و آن‌گاه به هر حکمی که کنی اعتراض نداشته، کاملاً (از دل و جان) تسلیم (فرمان تو) باشند.(۶۵) معانی کلمات آیه يحكموك: تحكيم: داور قرار دادن. «يحكموك» يعنى داور كنند تو را. شجر: مراد از شجر در آيه منازعه و مشاجره است. منازعه را از آن تشاجر گويند كه سخن دو خصم مثل برگ و شاخه درخت به هم مختلط است. آن در اصل به معنى درخت است. حرج: تنگى. ناراحتى . آن در اصل محل جمع شدن است كه لازمه اش تنگى است. تسليما: تسليم در اينجا به معنى واگذارى است. يُسَلِّمُوا تَسْلِيماً واگذار كنند واگذار كردن تمام.[۱] نزول محل نزول: این آیه همچون دیگر آیات سوره نساء در مدینه بر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله نازل گردیده است. [۲] شأن نزول: «شیخ طوسی» گوید: در سبب نزول آيه دو قول است: اول، گويند درباره زبير نازل شده كه با مردى از انصار براى آب دادن به نخلستان به نزاع پرداخت و قضاوت آن را بهرسول خدا صلى الله عليه و آله واگذار نمودند. پيامبر به زبير فرمود: اول باغ خودت را آب بده سپس به همسايه ات واگذار كن. مرد انصارى از اين دستور پيامبر غضبناك شد و گفت: يا رسول الله چون زبير پسرعمه ات مى باشد به نفع او قضاوت كردى. در اينجا رنگ پيامبر دگرگون شد و دوباره به زبير فرمود: پس از سيراب كردن باغ خود به طور كامل، آب را به او بده كه باغ خود را سيراب كند سپس اين آية نازل گرديد. دوم، امام محمدباقر عليه‌السلام فرمود: منازعه مزبور بين زبير و حاطب بن ابى‌بلتعه بود. چنان كه از زبير و ام‌سلمة نيز روايت گرديده است و نيز عمر بن شبه و واقدى نيز چنين گفته اند، طبرى و عده اى ديگر گويند: درباره يك نفر منافق و يك نفر يهودى كه خواستند قضاوت و داورى خود را نزد طاغوت ببرند نازل شده است[۳][۴].[۵] =============================== تفسیر آیه تفسیر نور (محسن قرائتی) فَلا وَ رَبِّكَ لا يُؤْمِنُونَ حَتَّى يُحَكِّمُوكَ فِيما شَجَرَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ لا يَجِدُوا فِي أَنْفُسِهِمْ حَرَجاً مِمَّا قَضَيْتَ وَ يُسَلِّمُوا تَسْلِيماً «65» جلد 2 - صفحه 99 نه چنين است؛ به پرودگارت سوگند، كه ايمان (واقعى) نمى‌آورند مگر زمانى كه در مشاجرات و نزاع‌هاى خود، تو را داور قرار دهند، ودر دل خود هيچ‌گونه احساس ناراحتى از قضاوت تو نداشته باشند (و در برابر داورى تو) كاملًا تسليم باشند. نکته ها ميان زبيربن عوام- از مهاجرين- و يكى از انصار، بر سر آبيارى نخلستان نزاع شد. پيامبر قضاوت كرد كه چون قسمت بالاى باغ، از زبير است، اوّل او آبيارى كند. مرد انصارى از قضاوت پيامبر ناراحت شد و گفت چون زبير، پسر عمه توست، به نفع او داورى كردى! رنگ پيامبر پريد و اين آيه نازل شد. عجبا كه خودشان رسول‌اللّه را به داورى پذيرفته‌اند، ولى سرباز مى‌زنند! امام صادق عليه السلام فرمود: اگر كسانى اهل نماز و حج و زكات باشند، ولى نسبت به كارهاى پيامبر صلى الله عليه و آله سوءظن داشته باشند، در حقيقت مؤمن نيستند. سپس آن حضرت اين آيه را تلاوت فرمودند. «1» پیام ها 1- نشانه‌هاى ايمان راستين سه چيز است: الف: به جاى طاغوت، داورى را نزد پيامبر بردن. «يُحَكِّمُوكَ» ب: نسبت به قضاوت پيامبر، سوءظن نداشتن. «لا يَجِدُوا فِي أَنْفُسِهِمْ حَرَجاً» ج: فرمان پيامبر را با دلگرمى پذيرفتن و تسليم بودن. «وَ يُسَلِّمُوا تَسْلِيماً» 2- اسلام، علاوه بر تسليم ظاهرى، به ابعاد روحى و تسليم قلبى توجّه كامل دارد. «لا يَجِدُوا فِي أَنْفُسِهِمْ حَرَجاً» 3- قضاوت، از شؤون رسالت و ولايت است. «مِمَّا قَضَيْتَ» 4- وجوب تسليم در برابر قضاوت پيامبر، نشان عصمت اوست. «يُسَلِّمُوا تَسْلِيماً» «1». تفسير نورالثقلين؛ كافى، ج 1، ص 390. تفسير نور(10جلدى)، ج‌2، ص: 100 دانشنامه اسلامی 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
سلام ایام و عاقبتتان بخیر سالگرد رحلت حضرت امام خمینی «در خراب آباد شهر بی طپش، که وای جغدی هم نمی آمد به گوش.... و در شب بد، شب دد، شب اهرمن، شب سور دشمن، شب سوگ من ... مردی از جنس توده ها و با اراده ای پولادین و عزمی راسخ برخاست، با ایدئولوژی ابراهیمی، با کلام موسوی، با روح عیسوی و با پیام محمدی در عصر یخ زدگی ارواح و دوران بت و مد و وازدگی انسان ها، حتی ایمان آورندگان را به ایمانی مجدد و دگرگونه و مصادف با طاغوتیان فراخواند. خمینی، آن اسطوره قرن فراتر از آن چیزی بود که "ماکس وبر" می گفت و از فره ایزدی و کاریزما و انفاذ کلام و تصمیمی قاطع و اقدام به جا داد سخن می داد . او ترجمان بر حق "یضع عنهم اصرهم ..." و "یجاهدون فی سبیل الله" و "ولا یخافون لومة لائم" بود. همو که حضرت امام کاظم (ع) فرمود: مردی از قم، مردم را به سوی خدا دعوت می کند افرادی گرد او جمع می شوند که قلب هایشان هم چون پاره ای آهن ستبر است، بادهای تند حوادث ، آنان را نمی لغزاند، از جنگ خسته نمی شوند و نمی ترسند. اعتماد آن ها بر خداست و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است» 🌺🌸🍀☘🌷💐🌳🌲🌹🥀🌴
هدایت شده از بسوی گام دوم
زمزمه کلام وحی؛ 💐💐💐💐💐💐 وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ (42) خداوند را از آنچه ستمگران انجام مى دهند غافل مپندار، همانا او (كيفر و حساب) آنان را براى روزى به تأخير مى اندازد كه چشم ها (از حيرت و وحشت) آن روز خيره مى ماند. 🪴🪴🪴🪴🪴🪴 @gamedovoom
هدایت شده از بسوی گام دوم
نکته آیه ی شریفه؛ 🌱🌱🌱🌱🌱🌱 سؤال: خداوندى كه عادل است و قدرت دارد، چرا جلو ستمگران را نمى گيرد؟ پاسخ: خداوند هم عادل است و هم قادر و هم به عملكرد ستمگران عالم، لكن تأخير كيفر به خاطر آن است كه دنيا ظرفيت پاداش يا كيفر كامل را ندارد و سنّت خداوند بر اين است كه بندگانش را مهلت دهد، تا اگر قابليّت داشته باشند توبه كنند و اگر قابل نبودند، در قيامت به حسابشان برسد. 🌻🌻🌻🌻🌻🌻 @gamedovoom
هدایت شده از بسوی گام دوم
پیام آیه ی شریفه؛ 🌷☘🌷☘🌷☘🌷 1⃣- زود قضاوت نكنيد و خداوند را غافل مپنداريد. «لاتحسبنّ» 2⃣- مهلت دادن به ستمگران، نشانه ى غفلت خداوند يا رضايت پروردگار از آنان نيست. «و لا تحسبنّ اللَّه غافلا» 3⃣- سنّت خداوند بر مهلت دادن است. «انّما يؤخرهم» بنابراين در برابر ظالم، نه ساكت شويد و نه مأيوس، به وظيفه خود عمل كنيد كه خداوند در كمين آنهاست. 4⃣- كيفر و پاداش الهى، زمان بندى دارد. «ليومٍ» 5⃣- روز قيامت، چنان ترس آور و وحشت زاست كه چشم ها خيره مى شود. «تشخص فيه الابصار» 🌺🌾🌺🌾🌺🌾🌺 @gamedovoom
هدایت شده از بسوی گام دوم
♨️ همانگونه که مستحضرید خود تحقیران کم هستندولی در همه جا هستند در کلاس ۷۰نفری چند نفری هستند در پای منبر مسجد چند نفری هستند و... در فراگیری این ویروس هم زشت کلام ها (بخوانید زیباکلام ها) مقصرند💯 👈 شاید باورتون نشه ولی چین ١۵ هزار ١٣۶ با موتورهای مختلف به ایران سفارش داده!