eitaa logo
مسجدامام حسن(ع).ش.کشوری
137 دنبال‌کننده
1هزار عکس
531 ویدیو
30 فایل
فصل این کلام هنوز تمام نشده است «مسجد سنگر است» اکنون که دشمن با جنگ شناختی قصد جولان دارد و در توپخانه ی مجازی مدام در حال شلیک است؛ من و شما اهل مسجد باید سنگرها را مستحکم تر کنیم. مسجد امام حسن علیه السلام کوی شهید کشوری خادم شما قاسمی @khkhhosein
مشاهده در ایتا
دانلود
2- عطا همراه با تقواكار ساز است. «أَعْطى‌ وَ اتَّقى‌»3- عطا بايد بدون ريا و غرور و منت و آزار باشد. أَعْطى‌ وَ اتَّقى‌ ... 4- آنچه عطا مى‌كنيد مهم نيست، چگونه و با چه انگيزه و حالت عطا كردن مهم است. «أَعْطى‌ وَ اتَّقى‌» 5- شرط پذيرفته شدن عطا، تقواست. «أَعْطى‌ وَ اتَّقى‌» (وگرنه عطاى مال حرام يا با نيّت غير خالص اجرى ندارد، زيرا «إِنَّما يَتَقَبَّلُ اللَّهُ مِنَ الْمُتَّقِينَ» «3») 6- آخرت، بهتر از دنيا است. «الحسنى» 7- كسى مى‌تواند به عطاى خود رنگ الهى داده و اهل پروا باشد كه به معاد ايمان داشته باشد. «وَ صَدَّقَ بِالْحُسْنى‌» (قرآن به وعده‌هاى قيامت حُسنى گفته است. «1». كافى، ج 4، ص 46. «2». كافى، ج 4، ص 47. «3». مائده، 27. جلد 10 - صفحه 509 «كُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنى‌» «1»)* 8- ايمان به قيامت، شرط پذيرفته شدن عمل است. «وَ صَدَّقَ بِالْحُسْنى‌» 9- بخل و مغرور شدن به مال، نشانه بى‌تقوايى است. «مَنْ بَخِلَ وَ اسْتَغْنى‌» 10- گشايش يا گره خوردن كارهاى انسان، نتيجه سخاوت يا بخل انسان نسبت به ديگران است. أَعْطى‌ ... لِلْيُسْرى‌، بَخِلَ‌ ... لِلْعُسْرى‌ 11- نيكى، نيكى مى‌آورد و شر، شر. أَعْطى‌ وَ اتَّقى‌ ... فَسَنُيَسِّرُهُ لِلْيُسْرى‌- بَخِلَ وَ اسْتَغْنى‌ ... فَسَنُيَسِّرُهُ لِلْعُسْرى‌ 12- پاداش و كيفر الهى متناسب با رفتار انسانهاست، اگر گره از كار فقرا باز كنيم، خداوند گره از كار ما باز مى‌كند. «فَسَنُيَسِّرُهُ لِلْيُسْرى‌» و اگر فقرا را در عُسرت گزاريم، خداوند هم عسرت را پيش پاى ما مى‌گذارد. «فَسَنُيَسِّرُهُ لِلْعُسْرى‌» 13- اهل بخل بدانند كه ثروت نجات دهنده نيست. «وَ ما يُغْنِي عَنْهُ مالُهُ إِذا تَرَدَّى» 14- نتيجه بخل سقوط است، سقوط از انسانيّت و كمال و سقوط از چشم مردم همراه با سقوط در دوزخ و محروم شدن از درجات اخروى. «إِذا تَرَدَّى» 15- گاهى منشأ بخل امروز، به خاطر ترس از فقر در آينده است. «بَخِلَ وَ اسْتَغْنى‌» (چنانكه در آيه 267 و 268 سوره بقره در كنار دستور انفاق مى‌فرمايد: اين شيطان است كه شما را از فقر آينده مى‌ترساند. أَنْفِقُوا ... الشَّيْطانُ يَعِدُكُمُ الْفَقْرَ) 16- گاهى سرچشمه بخل، مغرور شدن به دنيا و احساس بى‌نيازى نسبت به وعده‌هاى بهشتى است. «بَخِلَ وَ اسْتَغْنى‌» «1». نساء، 95. تفسير نور(10جلدى)، ج‌10، ص: 510 دانشنامه اسلامی 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
سلام ایام و عاقبتتان بخیر استاد صفائی حائری: ما تا كاه هستيم، با يك نسيم با يك فوت از دهان كودكى، زيرورو مى‏شويم و خوشحال مى‏شويم و خشم مى‏گيريم و مى‏ترسيم و اميد مى‏بنديم. با يك سلام باد مى‏كنيم و با يك بى‏توجهى پلاسيده مى‏شويم و دق مى‏آوريم. ما كه خود را نشناخته‏ايم، از تمام عمر خود به چند تا خانه و ماشين و ثروت و اعتبار و شهرت دلخوشيم و قانعيم. در حالى كه تمام آنچه كه در يك عمر بدست مى‏آوريم، سود يك لحظه‏ى ماست. ما حتى در يك لحظه مى‏توانيم از تمام دنيا و حتى از تمام بهشت بيشتر كار كنيم و مى‏توانيم از هستى به رضوان هست‏آفرين برسيم؛ كه رضوان او از همه‏ى اين‏ها بزرگ‏تر است‏. 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
همانا هدايت (مردم) بر عهده ماست. و بى شك آخرت و دنيا از آنِ ماست.پس شما را از آتشى كه زبانه مى‌كشد بيم دادم. (آتشى كه) جز بدبخت‌ترين افراد در آن در نيايد. همان كه (حق را) تكذيب كرد و روى بر تافت. ولى با تقواترين مردم از آن آتش دور داشته خواهد شد. همان كه مال خود را مى‌بخشد تا پاك شود. در حالى كه براى احدى (از كسانى كه به آنان مال مى‌بخشد،) نعمت و منتى كه بايد جزا داده شود، نزد او نيست. جز رضاى پروردگار بلند مرتبه‌اش، نمى‌طلبد. و به زودى خشنود شود. 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 آیه ۱۲ سوره لیل ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ إِنَّ عَلَيْنَا لَلْهُدَىٰ(۱۲) و البته بر ماست که (خلق را) هدایت کنیم.(۱۲) معانی کلمات عَلَیْنَا»: بر ما است. «الْهُدَی»: رهنمود. راهنمائی. ارائه طریق. =============================== تفسیر آیه تفسیر نور (محسن قرائتی) إِنَّ عَلَيْنا لَلْهُدى‌ «12» وَ إِنَّ لَنا لَلْآخِرَةَ وَ الْأُولى‌ «13» فَأَنْذَرْتُكُمْ ناراً تَلَظَّى «14» لا يَصْلاها إِلَّا الْأَشْقَى «15» الَّذِي كَذَّبَ وَ تَوَلَّى «16» وَ سَيُجَنَّبُهَا الْأَتْقَى «17» الَّذِي يُؤْتِي مالَهُ يَتَزَكَّى «18» وَ ما لِأَحَدٍ عِنْدَهُ مِنْ نِعْمَةٍ تُجْزى‌ «19» إِلَّا ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِ الْأَعْلى‌ «20» وَ لَسَوْفَ يَرْضى‌ «21» «12» همانا هدايت (مردم) بر عهده ماست. «13» و بى شك آخرت و دنيا از آنِ ماست. «14» پس شما را از آتشى كه زبانه مى‌كشد بيم دادم. «15» (آتشى كه) جز بدبخت‌ترين افراد در آن در نيايد. «16» همان كه (حق را) تكذيب كرد و روى بر تافت. «17» ولى با تقواترين مردم از آن آتش دور داشته خواهد شد. «18» همان كه مال خود را مى‌بخشد تا پاك شود. «19» در حالى كه براى احدى (از كسانى كه به آنان مال مى‌بخشد،) نعمت و منتى كه بايد جزا داده شود، نزد او نيست. «20» جز رضاى پروردگار بلند مرتبه‌اش، نمى‌طلبد. «21» و به زودى خشنود شود. نکته ها هدايت كردن از جانب خداوند، امرى حتمى است، «إِنَّ عَلَيْنا لَلْهُدى‌» ولى پذيرش آن از سوى مردم حتمى نيست. چنانكه در جاى ديگر مى‌فرمايد: «وَ أَمَّا ثَمُودُ فَهَدَيْناهُمْ فَاسْتَحَبُّوا الْعَمى‌ عَلَى الْهُدى‌» «1» «تَلَظَّى»، شعله آتش بدون دود است كه سوزندگى زيادترى دارد. خلود و جاودانگى در دوزخ مخصوص افراد شقى است. «لا يَصْلاها إِلَّا الْأَشْقَى» در كلمه «صلى» ملازمت و همراهى نهفته است. شايد «ناراً تَلَظَّى» كه نوع خاصى از آتش است مخصوص افراد شقى باشد و ساير مجرمان به انواع ديگرى از آتش گرفتار شوند. «1». فصّلت، 17. جلد 10 - صفحه 511 آيه‌ «وَ لَسَوْفَ يَرْضى‌» را دو گونه مى‌توان معنا كرد: يكى آنكه انسان با رسيدن به اهدافش از خدا راضى مى‌شود، ديگر آنكه خداوند از او راضى مى‌شود. البتّه در قرآن، هر دو مورد يعنى رضاى خداوند از انسان و رضاى انسان از خداوند، در كنار هم آمده است: «رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَ رَضُوا عَنْهُ» «1»*، «ارْجِعِي إِلى‌ رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً» «2» پیام ها 1- يكى از سنّت‌هاى الهى كه خداوند بر خود واجب كرده، هدايت مردم از طريق عقل و فطرت و پيامبران است. «إِنَّ عَلَيْنا لَلْهُدى‌» 2- پذيرش هدايت، به نفع خود شماست، وگرنه خداوند بى‌نياز است. «وَ إِنَّ لَنا لَلْآخِرَةَ وَ الْأُولى‌» 3- هشدار و انذار وسيله هدايت الهى است. «فَأَنْذَرْتُكُمْ» (هشدارهاى الهى را بايد جدى گرفت، زيرا از سوى كسى است كه دنيا و آخرت به دست اوست) 4- آتش آخرت، امرى ناشناخته و عظيم است. «ناراً» به صورت نكره آمده است. 5- شقاوت مثل تقوا داراى مراحلى است. الْأَشْقَى‌ ... الْأَتْقَى‌ (كسى كه آن همه نشانه‌هاى هدايت را ناديده بگيرد بدبخت‌ترين است «اشقى، الَّذِي كَذَّبَ وَ تَوَلَّى» 6- تقوا، همراه كمك به محرومان سپرى است در برابر آتش دوزخ. «سَيُجَنَّبُهَا الْأَتْقَى الَّذِي يُؤْتِي مالَهُ» 7- كمك به محرومان، شيوه دائمى پرهيزگاران است. «يُؤْتِي» 8- كمك از مال شخصى ارزش است. «مالَهُ» 9- نشانه تقوا، كمك‌هاى مالى خالصانه است. «الْأَتْقَى الَّذِي يُؤْتِي مالَهُ» 10- كمك به فقرا، راهى است براى تزكيه و خودسازى. «يُؤْتِي مالَهُ يَتَزَكَّى» 11- كمك‌هاى مالى كه براساس جبران خوبى‌هاى ديگران باشد، مايه رشد «1». بيّنه، 8. «2». فجر، 28. جلد 10 - صفحه 512 نيست. «ما لِأَحَدٍ عِنْدَهُ مِنْ نِعْمَةٍ» (انفاقى ارزش بالايى دارد كه انسان مديون ديگران نباشد و چشم داشتى هم نداشته باشد) 12- متّقى، جز رضاى خدا به دنبال چيز ديگرى نيست. «إِلَّا ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِ الْأَعْلى‌»
13- قصد قربت، شرط لازم است. «إِلَّا ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِ» 14- انفاق بايد در راه‌هاى خداپسندانه باشد. يُؤْتِي مالَهُ‌ ... ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِ‌ 15- او پروردگار اعلى است، پس فقط رضاى او را جستجو كنيد كه پاداش اعلى مرحمت مى‌كند. «ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِ الْأَعْلى‌» 16- انسان مخلص، به مقام رضا مى‌رسد و همواره از خداوند خشنود است. «وَ لَسَوْفَ يَرْضى‌» «والحمد للّه ربّ العالمين» جلد 10 - صفحه 514 دانشنامه اسلامی 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
سلام ایام و عاقبتتان بخیر حجت‌الاسلام قرائتی: «آب در هر ظرفی ریخته شود شکل همان را به خود می‌گیرد. مجازات اخروی، خودِ عمل دنیوی ماست که در ظرف عالم قیامت و متناسب با مختصات آن جهان ظهور پیدا می‌کند و این عادلانه‌ترین شکل مجازات است.» 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
هدایت شده از بسوی گام دوم
namaz jomeh.mp3
19.5M
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🔊 | رأی دادیم چی شد؟ رأی ندیم چی میشه؟ 🍃🌹🍃 ❌ بعضیا میگن چون تورم داریم رأی نمی دیم! 🎙دکتر ابوذر یاسری - عضو هیئت علمی و مدیر مرکز علم و فناوری جنگ روایت ها دانشگاه جامع امام حسین(ع) و مدرس دانشگاههای تهران
هدایت شده از بسوی گام دوم
فلوریدا قانون ممنوعیت استفاده کودکان زیر 16 سال از رسانه های اجتماعی را تصویب کرد !! قانونگذاران فلوریدا لایحه‌ای را تصویب کردند که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را از داشتن یک حساب کاربری به نوجوانان منع می‌کند و در عین حال همه را ملزم می‌کند سن خود را تأیید کنند،این اقدام افراد زیر 16 سال را از ایجاد یک حساب کاربری جدید در رسانه های اجتماعی منع می کند و پلتفرم ها را ملزم می کند تا حساب های موجود توسط افراد زیر 16 سال را حذف کنند. همچنین شرکت های رسانه های اجتماعی را ملزم می کند هر گونه اطلاعات شخصی را از حساب ها حذف کنند و پلتفرم ها بتوانند از آنها استفاده کنند "غیر دولتی، مستقل، شخص ثالث غیر وابسته به پلت فرم رسانه های اجتماعی" برای تأیید سن کاربران و ... لینک منبع خبر : https://www.theguardian.com/us-news/2024/jan/25/florida-social-media-teenager-ban-bill ✍ در اغلب کشورهای دنیا مخصوصا مهد اینترنت یعنی آمریکا قوانین مختلف والبته متعددی برای دسترسی اشخاص در سنین مختلف برای دسترسی به اینترنت است ولی در نظام اسلامی ما غیر از تنها قانون و تقریبا قدیمی مبارزه با جرائم رایانه ای!!!!! 👈 به طرح (قانون ) حمایت از کاربران فضای مجازی که مشهور به شد دلخوش بودیم که نمایندگان فعلی‼️ مجلس جهت جذب رای جاهلان به این طرح هنوز مصوب نکرده اند!!!! ✅ بهترین فرصت است تا از این نمایندگان در خصوص این قانون که کارشناسی شده هم بود سوال کنیم؟؟؟؟؟ و اگر حمایت کننده نبوده اند حداقل تکلیف خود را بدانیم 💯
هدایت شده از بسوی گام دوم
🔴 شکایت و محاکمه روحانی حق ماست. 🔹از طریق لینک زیر و ثبت اعلام حمایت خود، به پویش مردمی شکایت از حسن روحانی بپیوندید. https://kfscampain.ir/Home/Details?query=hasanrohani ثبت شماره به لاتین الزامیست. سلام شب بخیر. لطف کنید در گروه های دیگر نیز ارسال نمایید. سپاس.
هدايت كردن از جانب خداوند، امرى حتمى است، ولى پذيرش آن از سوى مردم حتمى نيست. چنانكه در جاى ديگر مى‌فرمايد: شعله آتش بدون دود است كه سوزندگى زيادترى دارد. خلود و جاودانگى در دوزخ مخصوص افراد شقى است. در كلمه «صلى» ملازمت و همراهى نهفته است. شايد كه نوع خاصى از آتش است مخصوص افراد شقى باشد و ساير مجرمان به انواع ديگرى از آتش گرفتار شوند. 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 آیه ۱۳ سوره لیل ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ وَإِنَّ لَنَا لَلْآخِرَةَ وَالْأُولَىٰ(۱۳) و ملک دنیا و آخرت از ماست (به هر که بخواهیم و صلاح دانیم می‌بخشیم).(۱۳) معانی کلمات «لَلآخِرَةَ وَ الأُولَی»: آن جهان و این جهان. مقدّم شدن آخرت بر دنیا، به خاطر اهمّیّت فراوان و مقصود اصلی بودنِ آن است. =============================== تفسیر آیه تفسیر نور (محسن قرائتی) إِنَّ عَلَيْنا لَلْهُدى‌ «12» وَ إِنَّ لَنا لَلْآخِرَةَ وَ الْأُولى‌ «13» فَأَنْذَرْتُكُمْ ناراً تَلَظَّى «14» لا يَصْلاها إِلَّا الْأَشْقَى «15» الَّذِي كَذَّبَ وَ تَوَلَّى «16» وَ سَيُجَنَّبُهَا الْأَتْقَى «17» الَّذِي يُؤْتِي مالَهُ يَتَزَكَّى «18» وَ ما لِأَحَدٍ عِنْدَهُ مِنْ نِعْمَةٍ تُجْزى‌ «19» إِلَّا ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِ الْأَعْلى‌ «20» وَ لَسَوْفَ يَرْضى‌ «21» «12» همانا هدايت (مردم) بر عهده ماست. «13» و بى شك آخرت و دنيا از آنِ ماست. «14» پس شما را از آتشى كه زبانه مى‌كشد بيم دادم. «15» (آتشى كه) جز بدبخت‌ترين افراد در آن در نيايد. «16» همان كه (حق را) تكذيب كرد و روى بر تافت. «17» ولى با تقواترين مردم از آن آتش دور داشته خواهد شد. «18» همان كه مال خود را مى‌بخشد تا پاك شود. «19» در حالى كه براى احدى (از كسانى كه به آنان مال مى‌بخشد،) نعمت و منتى كه بايد جزا داده شود، نزد او نيست. «20» جز رضاى پروردگار بلند مرتبه‌اش، نمى‌طلبد. «21» و به زودى خشنود شود. نکته ها هدايت كردن از جانب خداوند، امرى حتمى است، «إِنَّ عَلَيْنا لَلْهُدى‌» ولى پذيرش آن از سوى مردم حتمى نيست. چنانكه در جاى ديگر مى‌فرمايد: «وَ أَمَّا ثَمُودُ فَهَدَيْناهُمْ فَاسْتَحَبُّوا الْعَمى‌ عَلَى الْهُدى‌» «1» «تَلَظَّى»، شعله آتش بدون دود است كه سوزندگى زيادترى دارد. خلود و جاودانگى در دوزخ مخصوص افراد شقى است. «لا يَصْلاها إِلَّا الْأَشْقَى» در كلمه «صلى» ملازمت و همراهى نهفته است. شايد «ناراً تَلَظَّى» كه نوع خاصى از آتش است مخصوص افراد شقى باشد و ساير مجرمان به انواع ديگرى از آتش گرفتار شوند. «1». فصّلت، 17. جلد 10 - صفحه 511 آيه‌ «وَ لَسَوْفَ يَرْضى‌» را دو گونه مى‌توان معنا كرد: يكى آنكه انسان با رسيدن به اهدافش از خدا راضى مى‌شود، ديگر آنكه خداوند از او راضى مى‌شود. البتّه در قرآن، هر دو مورد يعنى رضاى خداوند از انسان و رضاى انسان از خداوند، در كنار هم آمده است: «رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَ رَضُوا عَنْهُ» «1»*، «ارْجِعِي إِلى‌ رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً» «2» پیام ها 1- يكى از سنّت‌هاى الهى كه خداوند بر خود واجب كرده، هدايت مردم از طريق عقل و فطرت و پيامبران است. «إِنَّ عَلَيْنا لَلْهُدى‌» 2- پذيرش هدايت، به نفع خود شماست، وگرنه خداوند بى‌نياز است. «وَ إِنَّ لَنا لَلْآخِرَةَ وَ الْأُولى‌» 3- هشدار و انذار وسيله هدايت الهى است. «فَأَنْذَرْتُكُمْ» (هشدارهاى الهى را بايد جدى گرفت، زيرا از سوى كسى است كه دنيا و آخرت به دست اوست) 4- آتش آخرت، امرى ناشناخته و عظيم است. «ناراً» به صورت نكره آمده است. 5- شقاوت مثل تقوا داراى مراحلى است. الْأَشْقَى‌ ... الْأَتْقَى‌ (كسى كه آن همه نشانه‌هاى هدايت را ناديده بگيرد بدبخت‌ترين است «اشقى، الَّذِي كَذَّبَ وَ تَوَلَّى» 6- تقوا، همراه كمك به محرومان سپرى است در برابر آتش دوزخ. «سَيُجَنَّبُهَا الْأَتْقَى الَّذِي يُؤْتِي مالَهُ» 7- كمك به محرومان، شيوه دائمى پرهيزگاران است. «يُؤْتِي» 8- كمك از مال شخصى ارزش است. «مالَهُ» 9- نشانه تقوا، كمك‌هاى مالى خالصانه است. «الْأَتْقَى الَّذِي يُؤْتِي مالَهُ» 10- كمك به فقرا، راهى است براى تزكيه و خودسازى. «يُؤْتِي مالَهُ يَتَزَكَّى» 11- كمك‌هاى مالى كه براساس جبران خوبى‌هاى ديگران باشد، مايه رشد «1». بيّنه، 8. «2». فجر، 28. جلد 10 - صفحه 512 نيست. «ما لِأَحَدٍ عِنْدَهُ مِنْ نِعْمَةٍ» (انفاقى ارزش بالايى دارد كه انسان مديون ديگران نباشد و چشم داشتى هم نداشته باشد) 12- متّقى، جز رضاى خدا به دنبال چيز ديگرى نيست. «إِلَّا ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِ الْأَعْلى‌»
13- قصد قربت، شرط لازم است. «إِلَّا ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِ» 14- انفاق بايد در راه‌هاى خداپسندانه باشد. يُؤْتِي مالَهُ‌ ... ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِ‌ 15- او پروردگار اعلى است، پس فقط رضاى او را جستجو كنيد كه پاداش اعلى مرحمت مى‌كند. «ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِ الْأَعْلى‌» 16- انسان مخلص، به مقام رضا مى‌رسد و همواره از خداوند خشنود است. «وَ لَسَوْفَ يَرْضى‌» «والحمد للّه ربّ العالمين» جلد 10 - صفحه 514 دانشنامه اسلامی 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
سلام ایام و عاقبتتان بخیر استاد صفائی حائری: انسان با انتخابش زنده است. كسى كه كمترها را انتخاب كرده و يا خويشتن را انتخاب كرده و يا انتخاب نكرده است، شخصيتش در همان سطحى است كه انتخاب كرده است. انتخاب نكردن هم خود نوعى انتخاب است. كسانى كه يافته‌اند در كنار بيشترها و بزرگ‌ترها، بزرگ‌تر مى‌شوند و قطره‌هايى كه فهميده‌اند در كنار دريا، دريا خواهند بود، ديگر تكروى نخواهند داشت. و كسانى كه يافته‌اند شخصيت انسان در انتخاب اوست و انسان هم ناچار از انتخاب است، ناچار بزرگ‌ترها را انتخاب مى‌كنند و حق را مى‌طلبند و با اين انتخاب شخصيت خود را نشان مى‌دهند. شخصيت انسان هنگامى مى‌شكند كه انتخاب نداشته باشد؛ به او تحميل و تزريق و تهديد كرده باشند. 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
5.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتما تا آخرش گوش بدید 📣 هشدار معاون رئیسی: بهتر است روحانی و وزرایش سکوت کنند 🔸روایت جدید میرکاظمی از فاجعه‌ای که روحانی تحویل رئیسی داد دوستان عزیز انتشار دهید تا مردم نجیب بدانند مسبب این همه گرانی و تورم از کجا سرچشمه میخورد و چرا باید رد صلاحیت و دادگاهی شود .🌷🌹