" ESO 422-41"
دوست دارم یه همچین جایی درس بخونم
https://eitaa.com/paranoiam/2331
اره راست میگی باید از ویو لذت برد ✅
هدایت شده از Paranoia
پارانویا یا امشب زنده میمونه
یا میره .
اگر به هر دلیل رفت،از اشنایی با همتون خوشحال و بسیار خرسند شد .
من تو حضوری ام در بروز احساساتم دچار مشکل میشم بعد تو چت از من واکنش درست میخوای ؟ میخوای درمورد احساساتم حرف بزنم ؟
ببیخشید ولی در ای مورد خیلی ناتوانم
وقتی شروع کردی به ابراز احساساتت به من که دیگه من احساساتمو نسبت بهت از دست داده بودم..