هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
وقتی خانواده ام ، رفیقام لبخند میزنن منم ناخداگاه لبخند میزنم:)
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
اگه حاضرم باهات تلفنی صحبت کنم بدون خیلی دوست دارم.
قسمتی از چنل داشتن که خیلی دوست دارم و برام قشنگ بود ، داشتن همسایه بود ، اینکه تو کسی رو نمیشناسی ولی ازش حمایت میکنی و برای بالا رفتن آمارش خوشحال میشی
و ممنون از همسایه های خوبم که منو پذیرفتن :)
https://eitaa.com/paranoiam/2424
اشکالی نداره ، کسی حق مسخره و قضاوت کردنتو نداره
https://eitaa.com/paranoiam/2425
https://eitaa.com/paranoiam/2427
تو همین الانشم حال منو خیلی خوب کردی و باعث تغییرم شدی اونی :)